Volkswagen, e-mobility Co-Branding Depeche Mode:
* pentru că înțeleg funnel-ul de marketing / storytelling…
* acum, dacă atributul de brand silențios este sau nu corect setat pentru Volkswagen este altă discuție… * silențios în trafic poate să fie periculos pentru pietoni… 😉
Depeche Mode vs ADDA, Cântă cucu? 😉
Tweet: “Enjoy The #Silence… #adrenalina
@depechemode, @Volkswagen & #viseaza @BanaticaEvents”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
ADN-ul brandului România / Bitdefender @ Aneta Bogdan
Despre turism la 360 ° P⊕vestea Locurilor + 36 miliarde USD anual!
[ reBranding vs branding ]
Contactează-ne pentru un audit de brand gratuit în București, Timișoara - Cluj.
Vezi mai mult despre design la 360 ° ♦ reSTART România ♦
🔨 reBranding Valea JIULUI
Tags: Adda, Banatica Events™, Depeche Mode, Publicitate, Reclame, Strategie Brand, Volkswagen