Volkswagen, e-mobility Co-Branding Depeche Mode:
* pentru că înțeleg funnel-ul de marketing / storytelling…
* acum, dacă atributul de brand silențios este sau nu corect setat pentru Volkswagen este altă discuție… * silențios în trafic poate să fie periculos pentru pietoni… 😉
Depeche Mode vs ADDA, Cântă cucu? 😉
Tweet: “Enjoy The #Silence… #adrenalina
@depechemode, @Volkswagen & #viseaza @BanaticaEvents”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …
Despre turism la 360 ° P⊕vestea Locurilor + 36 miliarde USD anual!
reBranding?
[ bonus video 360 ° ]
Dinastia Regală & Următoarea Generație la 360 °
Ce este un manual de brand / reBrand!?
Tags: Adda, Banatica Events™, Depeche Mode, Publicitate, Reclame, Strategie Brand, Volkswagen