Cum sa nu ai competitie in turism?

Legiunea XIII Gemina … a more rewarding journey!

“Building a more rewarding journey: Future Travellers Tribes 2030

Un nou raport Amadeus invita industria de turism sa creeze experiente de cumparare personalizate, bazate pe motivatiile calatorilor de maine. Studiul explica, de asemenea, si modul in care calatoriile insele se vor schimba pana in 2030, in cea mai mare parte datorita mai bunei folosiri a informatiilor disponibile, noilor tehnologii si extinderii canalelor de vanzari.

In acelasi timp, pachetele de produse si servicii personalizate, contactul permanent intre furnizorul de calatorie si calator, si experientele facile de cumparare vor caracteriza in cea mai mare masura experienta calatorului viitorului, se spune in raport.

Vor aparea noi canale de vanzari, ce pot fi impartite in canale de “inspiratie” (smartphone-uri, tablete, etc.), ce ofera experiente mai captivante si vor fi instrumente excelente de descoperire a unor viitoare calatorii, si canalele de “informare” (precum un smartwatch sau un robot furnizor de informatii), care se vor concentra pe livrarea de continut standard, informatii mai restranse si pe vanzare (incheierea tranzactiei de achizitie).

Lawrence Lundy, Principal ICT Consultant, Frost & Sullivan

“Pentru ca furnizorii de turism sa elaboreze strategii noi pentru a deveni cu adevărat furnizori de experiente, este esential ca acestia sa raspunda nevoilor diferitelor tipuri de calatori.

Iubitorii de social media, de exemplu, vor cauta inspiratie pentru vacantele lor prin intermediul retelelor sociale si vor astepta un grad foarte ridicat de personalizare de la furnizori.”

Robert Sinclair-Barnes, Strategic Marketing Director, Airline IT, Amadeus

“In cele din urma, intelegerea motivatiilor de calatorie si evolutia comportamentului de cumparare va oferi companiilor aeriene si altor furnizori o baza pentru a construi experiente mai pline de satisfactii pentru calatorii de maine.”

Have you ever stopped to think about why you travel?

* download studiu

Despre experiente in turism:

* Muzeul Principia, Cetate Alba Iulia

Istoria de 2000 de ani a prins viata in vechiul oras roman Apulum, intemeiat de Legiunea a XIII-a Gemina. Castrul era locul unde statea conducatorul legiunii, iar in interior exista tezaurul, stindardele, dar si leafa soldatilor. Orasul Alba Iulia a fost intemeiat de romani de Legiunea XIII-a Gemina.

Hadrian, Caracalla si Severus
* imparatii care au vizitat Apulum

Tweet:Despre #experiente in #turism. Muzeul Principia, Cetate #AlbaIulia”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Brandul de ţară R⊕Mânia
Dublăm pensiile în 2 ani ... !
Sarmizegetusa Regia
{ harta comorilor getice }
{ Kogainon }
IA Românească

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in R⊕Mania's Lost Heritage
Wu Kingdom HelV Relics Museum, a time machine…
Cum aducem 400.000 de turisti in Moldova:

Stefan cel Mare vs Ying Yang * utilizarea motivelor fitomorfe in procesul de rebranding teritorial.

Maria Tanase
“Muică, suntem neam de piatră… “

Chiu, cel mai vechi cuvânt românesc... latina se trage din limba dacă.

Close