Cum controlezi Cifra de Afaceri?
In planul de afaceri latura de Marketing Strategic reprezinta in jur de 70% din total. Restul de 30% este impartit intre Financiar, Logistica, Vanzari, HR, IT… B2B & B2C.
Este prima oara cand public postul initial pe platforma LinkedIn si apoi il ofer si audientei de aici. Pana acum am folosit LinkedIn ca o sinteza a acestui blog.
Te invit astazi sa-ti raspunzi la o singura intrebare: cum controlezi cifra de afaceri atat timp cat 70% este in stransa legatura cu Marketingul? Iar prin Marketing nu intelegem tipografie, carti de vizita… materiale promotionale.
Daca reusesti sa-ti raspunzi la intrebare si nu este nevoie sa analizezi si postul de mai jos mai exista doua intrebari complementare, COGS si RTM.
Pana la profit te mai lovesti de COGS (* cost of goods sold) notiune influentata de calea spre piata (* Route to Market) pe care o alegi.
Deci, cum controlezi Cifra de Afaceri » Unde gresesti? * LinkedIn
Tweet: “Unde gresesti? #afaceri @B2BStrategy2″
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Afaceri, Carti de Vizita, COGS, Consultanta Afaceri, Consultanta in Afaceri, Erori în marketing, HR, IT, Jeffrey Gitomer, Linkedin, Marketing Profitabil, Marketing Strategic, Profitabilitate, Route to Market