Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Despre pocărăi și meșpaisuri… așa o fost la noi…
* produse unice de turism:
„Putem spune despre acest patrimoniu că există, este ascuns şi trebuie să devenim conştienţi că trebuie să-l valorificăm. Putem deveni mândri că-l avem.”
Prof. Dr. Otilia Hedeșan | Universitatea de Vest Timişoara
Consultanta Marketing in Turism?
Utilizarea motivelor fitomorfe in procesele de Branding / Rebranding a unui teritoriu:
Click to Tweet: “Banatul Istoric, Living #Heritage. Mândri că-l avem. Otilia Hedeșan #Banat”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agro Food, Banat, Banatul istoric, Ca odinioara, CCIAT, Comunicare parteneri, Consultanţă Marketing în Turism, Inelul de la Seimeni, Institutul Intercultural Timisoara, Kikinda, Living Heritage, Marketing in Turism, Meșpaisuri, Otilia Hedesan, Patrimoniu Romanesc, Plăcuţele de la Tărtăria, Pocărăi, Strategie Turism, Strategie Turism România, Tablite Tartaria, Tărtăria, Turism, Update Strategie Digitală, UVT