Positioning is what you do to the mind of the prospect.” Jack Trout

The Problem Solver

De ce trebuie sa vindem Evian la pret de Biborteni in Romania?

Pozitionare, Strategie de Brand & Comunicare
*3 studii de caz

Despre pozitionarea [yellow tail] am discutat la Romanian Sales Conference. Este insa interesant de analizat metodologia lui Simon Sinek (“Reverse the order of the information » Why you buy it?”) suprapusa peste pozitionarea si strategia de comunicare a celor 3 branduri:

Click to Tweet:Why you buy it?

Pozitionare, Strategie Brand & Comunicare » The Problem Solver

” … alcohol, in the right amount, does tend to produce the most creative thinking.”

Strategie de Comunicare The Problem Solver

Cum crezi ca o sa evolueze brandul The Problem Solver in intervalul 2015 » 2018?

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

Franţa vs Coreea de Sud vs România? Abordari Blue Ocean Strategy în Franţa.
“Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia…” Daniel Roşca
Vrei mai multe vacanţe ? Nu-ţi bate capul, ne ocupăm noi ! 😉 * am fost acolo
People don’t buy WHAT you do; They buy WHY you do it ! Simon
Burebista stăpânea aproape un sfert din Europa ...
Public speaking ?

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Malaysia BOS
Cum sa nu ai competitie in turism:

Turism? Malaysia National Blue Ocean Strategy... !

valuri, dunare 2015
Strategia Dunarii: reputatie, strategie brand & comunicare!

Va multumesc pentru experienta Ovidiu & George!

Close