Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Cu alte cuvinte Orange vs Vodafone…
“Dar Ghiță a făcut-o de oaie… “
“Așa cum știți, Ghiță Ciobanul a devenit faimos după ce Vodafone a investit vreo 300.000 de euro în reclamele cu lâna lui și l-a făcut imaginea companiei. Invitat în redacția unui ziar local, tânărul cioban promovat de Vodafone nu s-a putut abține și a vorbit despre marea sa dragoste… Orange. Nu trebuie să fii specialist să-ți dai seama că prima sa relație cu Orange a fost, așa, o dragoste neconsumată.” Costi Andriescu
Optimizare performanta Vanzari in Retail
Romcom Timisoara
Pana la sfarsitul anului am o provocare extrem de interesanta.
Impreuna cu echipa de Regional Sales Manageri de la Romcom Timisoara (Partener Orange) trebuie sa optimizam performantele individuale (* printr-un proces de training nefunctional?) ale vanzatorilor din retail (23 de puncte de vanzare) cu minim 150%.
Intr-adevar, prima dragoste nu se uita…
* #CaOdinioara… 😉
Digital customer experience: build trust, inspire loyalty, improve services…
* un infografic de la fostii colegi
Click to Tweet: “Prima #relatie cu #Orange a fost, asa, o #dragoste neconsumata… @OrangeRomania & @B2BStrategy2″ 😉
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Ciobanul Ghita, Costi Andriescu, Customer Experience, Digital, Impreuna, Impreuna suntem mai puternici, Inspire Loyalty, Orange Business Services, Orange Romania, Orange vs Vodafone, Retail, Romcom, Strategie Brand, Strategie Comunicare, Training Retail, Training Timisoara, Training Vânzări, Update Strategie Digitală, Vanzari in Retail, Viziune, Vodafone Romania