SEO Romania? Sharing is Caring » Daniel Ene, SEO Arch.

Ajuta-ti echipa sa vanda mai mult in 2013!

Brand = Trust? SEO? Are legatura?

De ce Strategia ta din online esueaza in 2013?

Inbound Marketing. Future of SEO

Astazi sunt extrem de scurt dar vreau sa va ofer aceasta resursa pentru performanta Echipei de Vanzari in 2013.Tot anul 2012 v-am sugerat sa nu va legati echipa de vanzari la ochi si sa va pozitionati in mediul online pentru stabilitatea companiei pe care o reprezentati.

Daniel Ene, in prezentarea de mai jos ne ofera o sinteza a pasilor pe care trebuie sa-i parcurgem pentru o pozitionare stabila in mediul online. Cum ne-a obisnuit, putem sa parcurgem informatiile care sunt usor de asimilat dar care ofera in acelasi timp o structura tehnica complexa pe care putem sa o studiem si sa o implementam in propria Strategie Online.

Nu m-am inselat cand am anticipat pozitionarea lui Daniel Ene pe segmentul SEO / Inbound Marketing ca fiind “cea mai usoara abordare tehnica din Romania”.

Community = Fidelity?

Daniel ene viitorul seo 2013 prezentare lumea seoppc 31 ian 2013 from Daniel Ene

Pentru ca tu sa intelegi usor si in acelasi timp sa poti sa aprofundezi cat iti doresti de mult!

Felicitari Daniel, interesanta abordare, usoara si complexa in acelasi timp! 

Mai poti neglija pozitionarea ta in online din 2013?

Gandeste-te de doua ori dupa ce vizualizezi urmatoarele 2 minute:

SOCIAL STATE – The Guide to the State of Social Media in 2013 from Esteban Contreras on Vimeo.

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

In 5 ani vanzatorii nu o sa mai existe!
Viitorul în publicitate
Cumpărătorul în era digitală ...
Cum se promovează brandurile mari ?
Cum vinzi BIO în online în 2016 ?
Primele 7 secunde contează ...

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Revolution
Second Revolution » Strategie 2013

Strategie Marketing 2013? Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant! Marketing Strategic in Recesiune? Optimizare proces?

Pull Marketing. Inbound
Inbound Marketing » Pull Marketing vs Push

While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group...

Close