Brandul VĂII Jiului 🔨
🔨 reBranding HUNEDOARA
Arhitectura de Brand corect construită are cele mai multe șanse să livreze pentru beneficiar o multitudine de beneficii începând de la reducerea costurilor de promovare și până la consolidarea poziționării spre transmiterea corectă și unitară a diferențiatorilor.
Astăzi vreau să ne imaginăm 6 orașe și o comună care toate împreună, în mod unitar, o să transmită același mesaj prin toate evenimentele pe care o să le organizeze pe termen mediu și lung.
🔨 element vizual comun
🔨 cromatică unitară
🔨 customizare UAT
🔨 slogan comun
Următorul obiectiv strategic regional este transferul elementului vizual din acest brand al Văii JIULUI spre identitatea județului / reBranding HUNEDOARA. Studiul de caz de astăzi este Târgul de Produse Tradiționale din Petroșani care a devenit peste noapte “Adunarea Momârlanilor“.
Tags: Agenţie Branding, B2B Strategy™, Brand, reBranding, Valea JIULUI