12 noiembrie 2017
Momârlanii 🐑 🐑 🐑
ultima noastră șansă!
După experiența de reBranding a stațiunii STRAJA a urmat în mod normal provocarea de branding a întregii regiuni și DE CE NU în următoarea perioada a întregului județ!? Vreau astăzi să-ți povestesc cum a evoluat conceptul Povestea Locurilor de la viziune – 12 noiembrie 2017, până astăzi când este la nivelul de implementare, moment în care am reușit de fapt să spunem Povestea Văii JIULUI într-o formă în care nu a mai spus-o nimeni până acum – atât de integrat.
Singura șansă a generației noastre este provenită din tradițiile, obiceiurile și patrimoniul imaterial al neamului. În viziunea noastră experiența pe care Povestea Locurilor o propune turistului este simplă: trei sute șaizeci de grade în jurul unității de cazare – povestea fiecărui loc, practic ce poate să facă turistul în momentul în care alege o destinație. Suplimentar, conceptul face transferul de la turism spre meșteșugari, mici producători autohtoni prin experiența produselor tradiționale. Simți locul atât prin poveștile și legendele lui dar și prin experiența culinară precum și experiența pe care furnizorii de servicii locale o propun. De la draftul de strategie la implementare – transferul de la industria grea la industria ușoară – turism, produse locale / tradiționale – alimentare, furnizori locali, meșteșugari și artizani. Momârlanii – într-adevăr – ultima noastră șansă! Viziunea s-a dovedit a fi realistă! Povestea merge mai departe, un material video Kapital România @ Corneliu BRAN.
Vizualizand acest material poți experimenta virtual evoluția conceptului de la draftul de strategie până la statusul de implementare 🖊️ tinutulmomarlanilor.ro 🖊️ Comunicat pentru Presă 🖊️ 12 noiembrie 2017 * Momârlanii ultima noastră șansă 🖊️ @ Emil Părău:
Tags: B2B Strategy™, Comexim R, Corneliu BRAN, Daniel ROŞCA, Emil Părău, Old Europe, Povestea Locurilor, Rebrand, reBranding, Ținutul Momârlanilor, ZIARUL VĂII JIULUI