🔨 reBranding Valea JIULUI

Arhitectura de Brand

Brandul VĂII Jiului 🔨

🔨 reBranding HUNEDOARA

Arhitectura de Brand corect construită are cele mai multe șanse să livreze pentru beneficiar o multitudine de beneficii începând de la reducerea costurilor de promovare și până la consolidarea poziționării spre transmiterea corectă și unitară a diferențiatorilor.

Astăzi vreau să ne imaginăm 6 orașe și o comună care toate împreună, în mod unitar, o să transmită același mesaj prin toate evenimentele pe care o să le organizeze pe termen mediu și lung.

🔨 element vizual comun
🔨 cromatică unitară
🔨 customizare UAT
🔨 slogan comun

Următorul obiectiv strategic regional este transferul elementului vizual din acest brand al Văii JIULUI spre identitatea județului / reBranding HUNEDOARA. Studiul de caz de astăzi este Târgul de Produse Tradiționale din Petroșani care a devenit peste noapte Adunarea Momârlanilor.

Brandul Vaii JIULUI

* citește mai departe:

[ euroelectric.ro susține campania 100 ]
[ 6500 B.C. ] [ future City * imagination & vision ]
De ce nu se pot asocia românii?
O frunză & un ROM versus ♦ 7528 de ani de continuitate ♦
360 ° future City 🔥 imagination & vision 🔥
🔥 storytelling branding 🔥

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Primarii din Valea JIULUI la lansarea Tinutului Momarlanilor ZVJ
Primii 7 urieși din Vale și în același timp primii 7 momârlani

reBranding Valea JIULUI Ținutul 🐑 Momârlanilor

Povestea Locurilor HOW IT'S MADE
Ținutul 🐑 Momârlanilor

🐑 reBranding Valea JIULUI 🐑

Close