🏄🏼 despre Blue 🏄🏼
Ocean STRATEGY
• reducerea costurilor de promovare prin metodologia de dezvoltare a strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți • • optimizarea arhitecturii de brand și dezvoltarea brandurilor de produs astfel încât procesul de segmentare al clienților să fie stabilit încă de pe nivelul strategic – poziționare • • • stabilirea atributelor de brand ale gamelor de produse și sincronizarea atributelor – piramidal – pentru evoluția spre un singur atribut definitoriu pentru brandul de companie • • • • analiza strategică a procesului de decizie al clientului final • • • • • optimizarea strategiei de preț / up-selling prin alianțe strategice la nivel inter-departamental / model de afaceri integrat • • • • • • optimizarea procesului de co-branding prin includerea diferențiatorilor partenerilor externi • • • • • • • dezvoltarea strategiei de pull marketing – pânza de paianjen a companiei – eliminarea invesțiilor în promovare ( push marketing ) pe termen mediu & lung
Tipologia de
STRATEGIE
• • • • • • • • integrarea în strategia de vânzări a proceselor de marketing și dezvoltarea customizată materialelor de suport pentru vânzători începând de la cold calling B2B, formă de prezentare e-mail vânzator / etapa procesului de vânzări • • • • • • • • • stimularea / dinamizarea strategiei de vânzări prin politica de bonusuri pentru extra-performanță corelată cu obiectivele strategice de dezvoltare • • • • • • • • • • reBranding, rePoziționare, schimbarea tipologiei de strategie * după caz Blue Ocean Strategy Hai să povestim despre provocarea ta letstalk@b2b-strategy.ro
Tags: B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Comunicare, Daniel ROŞCA, Digital, Inbound Marketing, Marketing Strategic, reBranding, Route to Market, Strategie Afacere, Strategie de Comunicare, Strategie Vânzări