Despre Paul Georgescu 🏊
CATENA & înotul în ape deschise
IMPOSTÚRĂ, imposturi, s. f. Acțiune, faptă, atitudine de impostor; înșelătorie, minciună. Diletantismul și impostura trebuie combătute cu toată vigoarea în cronicile și prezentările muzicale. CONTEMPORANUL, S. II, 1954, nr. 379, 1/3. Credeai cu îndărătnicie în lumina soarelui, În sinceritate… Întors ca o lance de foc Împotriva minciunii, Imposturii, Delațiunii. BARANGA, V. A. 20. Înșelătorie, minciună. ♦ Situație în care se află cineva care vrea să înșele buna-credință a altora. fr. imposture, it. impostura.
Marketingul sportiv 🏊
Decăderea survenită în sportul românesc este foarte mult influențată de situația financiară precară cu care trebuie să se lupte multe cluburi și federații, ținând cont că majoritatea structurilor sportive importante din România depind de finanțarea de la bugetul de stat. Într-o țară precum Statele Unite, nu există astfel de probleme, în primul rând pentru faptul că sponsorizarea deține locul primordial în finanțarea domeniului sportiv. Această problemă majoră cu care se confruntă sportul românesc poate fi rezolvată prin încorporarea opticii de marketing în cadrul procesului de management al organizațiilor sportive.
Marketingul sportiv, două perspective: în primul rând, marketingul pentru sport: activitatea de marketing adaptată și aplicată unei entități ce activează în domeniul sportiv: organizație, federație, asociație, sportiv profesionist etc.; în al doilea rând, marketing prin sport: utilizarea sportului ca instrument de promovare a produselor/serviciilor companiei sau chiar a imaginii de ansamblu a unei companii ce nu activează neapărat în domeniul sportiv.
Impostura la înot 🏊 🏊 🏊
vs impostura în marketingul sportiv.
Studiu de caz Paul Georgescu & CATENA.
1. ETAPE / Cum începe înotul în ape deschise.
Recordul mondial de viteză 🏊 🏊 🏊
sau DUBLUL recordului mondial… !
Se scrisese istorie de către români la înotul în ape deschise; Andrei Roșu, Dan Canta și Avram Iancu traversaseră deja Canalul Mânecii. În acest context istoric, în care subiectul traversării Canalului Mânecii a fost un subiect “consumat”, fostul poloist Paul Georgescu, băiatul antrenorului de polo Eugen Georgescu, aruncă bomba imposturii: “Eu nu ma limitez doar la a traversa înot Canalul Mânecii ci voi face record mondial de viteză“.
Impostură promovată în mod agasant de către unele posturi de televiziune prin reclame tv ale unei companii induse în eroare. Menționăm că recordul mondial la traversarea Canalului Mânecii îi aparține australianului Trent Grimsey, care a reușit halucinantul timp de 6 h si 55 de minute, performanță realizată în 2004. Paul Georgescu aruncă, prin impostură, cacealmaua doborârii acestui record. Realitatea vine să confirme impostura. Nu doar că nu este în stare să doboare acest record dar nici macar nu a reușit să traverseze canalul la prima încercare. Într-un final, când a reușit să traverseze canalul a realizat un timp halucinant de rău: 13h și 36 de minute. Adică aproape DUBLUL recordului mondial.
2. Ocean SEVEN
În același stil caracteristic al imposturii ne anunță că va realiza programul Ocean Seven, care constă în traversarea a 7 strâmtori ale lumii, proclamând proiectul ca fiind “ultima frontieră” în materie. În realitate au trecut 5 ani de când manipulează subiectul în care a reușit să traverseze doar 3 strâmtori. Adică 0,6 strâmtori pe an. Nici nu-i de mirare!
A eșuat de două ori la traversarea Canalului de Nord unde apa este prea rece pentru el. După doar 4 ore, respectiv 6 ore la a doua tentativă a făcut hipotermie în apa de 11-13 grade Celsius ale strâmtoarii. Reușește doar la traversării mai ușoare unde apa este mai caldă.
3. Medicul & substanțele dopante
Și performanțele de mai sus sunt puse sub semnul întrebării, fiind cel puțin suspectă colaborarea lui cu medicul Vasile Oșean care prescrie substanțe dopante sportivilor.
Mirela Lavric a fost prinsă dopată cu meldonium și a recunoscut că a luat substanța dopantă la prescripția lui Oșean. A mărturisit acest lucru și președintele Federației Române de Atletism, Sandu Ion, pentru ProSport. Sandu explică (video mai jos la surse) că Oșean are istoric în astfel de demersuri și că s-a renunțat în 2013 la serviciile doctorului pe aceste considerente. În 2016 recidiveaza în cazul Lavric. Ne mirăm cum reușește să-și ofere serviciile în continuare și în mod oficial. Lupul își schimbă părul dar năravul, ba. Acesta este medicul și nutriționistul lui Paul Georgescu (cine se aseamănă se adună) care îl însoțește în curse și îi administrează “meniul zilei”.
4. Finanțarea impostorului & impostura în marketingul sportiv
Cum continuă acest Paul Georgescu? Exact cum a început: minte poporul cu televizorul pe banii Catena, o companie excrocată constant de impostor. Cum în ape reci ca în Canalul de Nord, nu poate să facă performanță, vine în Dunăre în 27 de grade Celsius (temperatură ca în bazinul de înot unde poate înota oricine). Anunță că va fi primul român care va sparge bariera de 100 kilometri înotați, după regulile de ratificare ale Marathon Swimmers Federation. Este însoțit de o numeroasă echipa, din care nu lipsește medicul cu substanțele ( Vasile Oșean), tăticul antrenor, presa aservită care certifică și încurajează impostura. Bineînțeles, totul pe banii companiilor păcălite.
La finalul înotului între Pojejena și Orșova, după un simulacru de ieșire din apă anunța că e primul român care a spart bariera celor 100 de km înotați, înotând chiar 104,4 km. Presa vuiește iar Catena, compania constant păcălită, a făcut chiar și o reclamă tv prin care îl anunța pe impostor că a înotat 104 km.
Puteți urmări reclama jos la surse.
5. CARE ESTE REALITATEA?
Paul Georgescu este un impostor: în realitate a înotat SUB 100 de kilometri. Americanii de la Marathon Swimmers Federation vin și fac lumină. Conform documentării oficiale Paul Georgescu a înotat SUB 100 de km, mai exact doar 98.8 km. Așadar, conform datelor oficiale, Avram Iancu este primul român care a înotat peste 100 de km, mai exact 103.8 km în 36 de ore și 29 de minute fiind și primul român care sparge și bariera celor 24 de ore, fiind în mod faptic cel mai rezistent înotător român în ape deschise.
Ca să nu fie niciun dubiu iată cum se măsoară distanțele în Marathon Swimming. Studiu de caz chiar pe sesiunea de înot a lui Paul Georgescu:
6. C O N C L U Z I E
Paul Georgescu,
îți recomandăm:
♦ să te lauzi mai puțin,
♦ să minți mai puțin
♦ să înoți mai mult
… dar mai ales să NU MAI PĂCĂLEȘTI COMPANII!
Surse: Marketing sportiv de Mihaela Constantinescu, Vasile Oșean – ProSPORT.
Tags: CATENA, Channel Swimming Asociation, Daniel ROŞCA, Erori în marketing, Impostură, Marathon Swimmers Federation, Paul Georgescu, Vasile Oșean