Generația din piatră 😉
Generația Tik TOK 🔥 Z
🔥 🔥 Marketing pe Tik TOK 🔥 🔥
Diferiți, nehotărâți, introvertiți, ocupați… familiari cu tehnologia… generația tik tok, generația Z sau mai exact prospectul tău de acum în maxim 5 ani. În procesul de marketing strategic performanța supremă o reprezintă procesul de anticipare a viitorului, să îți imaginezi cum evoluează prospectul din prezent fără decizia de cumpărare în mâna lui, cum evoluează preocupările lui dar mai ales prioritățile lui. În acest fel poți intern să îți structurezi gama de servicii și în ultimul rând strategia de comunicare.
Astăzi o veste bună și una mai puțin bună. Procesul de marketing pe tik tok este relativ ușor, cu 5 fotografii, de o calitate medie, ai creat un material video și obții în 2 ore sute de vizualizări… dar în același timp dacă nu ai atenție distributivă riscul este să te concentrezi mult prea mult pe acest segment de audiență fără putere de cumpărare în detrimentul clienților tăi potențiali care așteaptă un semn de la tine . Da, este vorba despre sinergie pentru a comunica în paralel și spre segmentul de “non-customers” dar și spre segmentul de consumatori un pic mai puțin obișnuiți cu evoluția tehnologiei.
Viitorul o să fie interesant!
Vezi toată povestea uriașilor din piatră 😉
Vezi mai multe despre Generația 🔥 Tik TOK 🔥 Z
[tiktok-feed id=”0″]
Tags: Comunicare, Digital, Generația Millennials, Generația Z, Marketing pe Tik TOK, Pull Marketing, Tik TOK