♦ D R A C U L A ♦
Lecția de branding ♦ 3 ♦
TOMA – un indicator de “conștientizare”. Brandul / produsul care apare primul în mintea prospecților atunci când se gândesc la o anumită industrie. TOMA este o modalitate de a măsura cât de bine se poziţionează mărcile în mintea consumatorilor.”
În lecția despre branding de astăzi analizăm detaliile tehnice referitoare la primul parametru necesar pentru a vinde. Înainte de notorietate – produsul are nevoie de reputație. Procesul de construcție al notorietății mărcii începe de la un singur cuvânt ♦ atributul de marcă / de brand. Exemplul de astăzi este extrem de elocvent din simplul motiv – NU poți să construiești o marcă de experiențe în turism pornind de la agresivitate… vezi toată povestea de la vampir la voievod ♦ reputație.
Mai mult: lecțiile de branding ♦ 1 & 2 ♦
Click to Tweet: ♦ #TOMA ♦ top of mind ♦ #Dracula ♦ #VladȚepeș @Povestea8500.
Tags: Brand, Comunicare, Draco, Dracon, Dracula, Dracula Untold, reBranding