360 ° training strategie – dezvoltare atribut marcă

Lecția de branding

♦ D R A C U L A ♦

Lecția de branding ♦ 3 ♦

TOMA – un indicator de “conștientizare”. Brandul / produsul care apare primul în mintea prospecților atunci când se gândesc la o anumită industrie. TOMA este o modalitate de a măsura cât de bine se poziţionează mărcile în mintea consumatorilor.”

În lecția despre branding de astăzi analizăm detaliile tehnice referitoare la primul parametru necesar pentru a vinde. Înainte de notorietate – produsul are nevoie de reputație. Procesul de construcție al notorietății mărcii începe de la un singur cuvânt ♦ atributul de marcă / de brand. Exemplul de astăzi este extrem de elocvent din simplul motiv – NU poți să construiești o marcă de experiențe în turism pornind de la agresivitate… vezi toată povestea de la vampir la voievod ♦ reputație.

Mai mult: lecțiile de branding ♦ 1 & 2
Click to Tweet: ♦ #TOMA ♦ top of mind ♦ #Dracula ♦ #VladȚepeș @Povestea8500.

Dracula Vlad Tepes Povestea Locurilor

* citește mai departe:

* principalul vector de cultură Timişoara 2021
Până la urmă echipa ta trebuie să manipuleze ...
[ p⊕vestea brandului România ]
În 2020 stăm acasă, vizităm România, reSTART-ăm turismul românesc!
Descoperă dimensiunea 5 ✨ H Y P E R B O R E A ✨
reBranding 🇷🇴 România 🇷🇴

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Totul incepe de la un singur cuvant in rebranding
La început a fost Cuvântul

Atribut brand / audit gratuit.

Storytelling B2B B2B Strategy Timisoara
s t o r y t e l l i n g

Audit brand - 100% gratuit.

Close