B2B Strategy ™ | strategie branding * reBranding B2B

Conştientizezi avantajele marketingului dar nu doreşti să-ţi angajezi propriul marketer? Noi funcţionăm ca un departament de marketing extern. Orice proces de creştere trebuie început cu o evaluare completă şi obiectivă a situaţiei actuale. Un audit al eforturilor de marketing este o analiză atât a mediului extern de marketing cât şi a obiectivelor, operaţiunilor şi eficienţei pe plan intern.

Auditul extern pe sectorul de marketing include contextul politic, economic, social şi tehnologic, infrastructura existentă, perspectivele consumatorilor, mărimea şi structura pieţei, companiile rivale, furnizori şi distribuitori. Auditul intern se preocupă mai degrabă cu scopul organizaţiei, obiectivele sale, structura, cultura corporativă, operaţiuni şi procese, dezvoltare de produs şi preţuri, profitabilitate şi eficienţă, advertising şi implicarea forţei de vânzări. La finalul etapei de evaluare şi bazat pe concluziile acesteia definim procesul de marketing strategic care îmbină atât eforturile de marketing prezente cât şi cele viitoare într-o singură viziune coerentă.

Suntem propriul tău laborator de strategie B2B » B2C, creaţie, testare şi implementare a soluţiilor pentru durerile din afacerea ta. Oferim clienţilor noştri posibilitatea de a nu plăti un salariu, ci doar costuri deductibile.

More in Digital » Pull Marketing
Pull Marketing Digital cuvinte cheie
Cum funcționează motorul de căutare!?

[ atelier strategie digitală ]

Urs Lead Generation B2B Strategy
Trenduri digitale

[ training: pull marketing * digital - social media ]

Close