Cum influenţează Social Media afacerea ta în 2016 ?
* evoluţie digitală
Te-am obisunit cu practică NU cu teorie.
Mergem pe aceaşi direcţie.De ieri de când ai plecat de la birou şi până astăzi când ai revenit, echipa noastră a produs 2 materiale video, 2 ediţii de newsletter şi 2 posturi în blog plus materialele media de suport. Varianta facebook a clipului de mai sus a ajuns în prima zi la peste 8000 de oameni în feed dintre care 2200 au vizionat materialul ( * mulţumim pentru distribuţia lui mai departe ).
Dacă acum 1 săptămână când am scris pe blog despre el, urmatorul material avea 10.000 de vizualizări, până astăzi a ajuns la 38.000 de persoane / 12.000 vizualizări. Următorul, la 16.000 persoane / 4400 vizualizări …
Ce o să se întâmple în următorul an?
1 săptămâna, 64.000 persoane, 18.800 vizualizări
* doar 3 reţele sociale / zero investiţii în plată spre reclameImaginează-ţi, noi producem atât de mult conţinut astfel încât tu nu reuşeşti să le analizezi pe toate, deşi pierzi bani cu fiecare material pe care îl ratezi … Exact acelaşi lucru se întâmplă în relaţia virtuală din mine şi Gary. Pierd bani zilnic …
Nu ştiu ce o să se întâmple în următorul an însă dacă acum în America NU ai şanse efectiv să ajungi cu mesajul afacerii tale la audienţa de sub 25 de ani decât pe Instagram / Snapchat cred că Gary o să-ţi furnizeze o imagine mult mai aproape de realitate decât experienţa noastră practică de mai sus.
Următoarele 3 minute o să-ţi schimbe viziunea despre provocările unei afaceri în 2016. Te las, fug la lansarea Lanţului de Retail BIO Scufiţa Roşie … acum îl înţeleg pe Gary vs Snapchat … nu sunt activ acolo deşi aş putea genera conţinut şi din mers …
Evoluţie digitală …
* nu este o glumă de 1 aprilie … verifică link-urile 😉
Brandul tău cum îşi spune povestea digitală ?
Click to tweet:
How #socialmedia is changing the #game rules.
* a day in a #digital #agency @garyvee #show
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agenţie Digitală, Gary Vaynerchuk, Pull Marketing, Social Media, Social Media 2016, VaynerMedia