67% dintre directorii de marketing nu ştiu ce facpriorităţi 2017 ?

4 priorităţi noi ( ? ) pentru Directorii Generali în 2016

Ramai informat(ă) » Newsletter
Update Strategie Digitală » În fiecare joi…

4 new priorities for the CMO in 2016

Industry competition is heating up and businesses must sharpen their focus on the customer or risk losing them to the competition ” said Lisa Claes, Chief Customer Officer, ING Bank.

“ By embracing the latest analytic and cognitive commerce technologies, marketers can tap into this explosion of data to deliver a personalized customer experience precisely at the right time and place. ”

• Inject data insights into every marketing decision
• Increase their digital acumen
• Embrace creative destruction
• Enrich the arc of engagement

Ce mai fac Marketing Managerii clienţilor noştri ?

* evoluţie proiecte marketing strategic

Green Future Romania si Scufita Rosie Branding de produs

[ audit 100% gratuit ]
* priorităţi Directori Generali pentru 2016

Click to Tweet:

” 4 #priorităţi noi ( ? ) pentru
Directorii Generali / de #Marketing în 2016 * #inbound

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

[ video storytelling ]
* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei
Nu există reguli pentru fotografiile bune, există doar fotografii bune. A. Adams
Hai să povestim BIO!
Mai multe informații despre NFT...
Povestea Locurilor, managementul comunităților din Ținutul Momârlanilor.

Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Conexiuni Blue vs Red Ocean
Cumpărătorul în era digitală …

Web : push vs pull marketing ?

immagination
A design that sells …

Brand experience vs simplicity ... #simplicitypays @ Siegel+Gale.

Close