Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
The winner is… NO ONE * in pitch-ul de comunicare
* pitch-ul pentru to(n)ti
Unde gresesti / de ce nu ajungi la performanta?
• iti doresti ca furnizorul tau de marketing sa fie actionar in afacerea ta * plata la rezultat 😉
• nu risti suficient * in marketing riscul se poate controla dar intodeauna exista o marja de risc!
• produsele / serviciile companiei tale nu sunt optimizate si cresc costurile de promovare
• promisiunea brandului este eronata
• nu intelegi rolul mediului digital in optimizarea investiilor din publicitate
Ai incercat toate metodele si performanta reclamelor tale este medie?
Stim, la un moment dat exista o singura concluzie, “cost saving” / stop buget marketing. Oare este concluzia corecta? In acest update saptamanal ai toate elementele pentru verificarea corecta a randamentului costurilor tale de promovare.
Poate trebuie sa incepi cu cateva aspecte simple si clare… ?
• opreste presiunea pe partenerii tai, asuma-ti tu riscurile investitiei nu le care lor sa devina actionari.
• analizeaza performanta lor si evita pitch-ul, este singura solutie pentru compania ta!
• delimiteaza clar canalele de promovare clasice vs oportunitatile pe care le ofera mediul digital.
• ce exprima brandul tau? * de cand nu te-ai intrebat asta?
Crezi ca agentia care lucreaza pentru LG are actiuni cumparate la ei? 😉
Optimizeaza-ti investiile in publicitate » Audit gratuit
Tweet: “Opreste presiunea… asuma-ti riscuri, nu le care lor sa devina #actionari!”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Bulova, LG, Marketing în recesiune, Pitch, Pitch Comunicare, Publicitate, Update Strategie Digitală