In Parlament, in 3 saptamani! #impreuna!
Din 07 aprilie de cand am initiat campania de modificare a cuvantului ROM in “tigan” si pana astazi, sunt 3 saptamani:
#Turism in #Romania? Despre limba română… cum suna Romland? http://t.co/B1jGFMl9Tx @RomaniaTourism #subtilitatilelimbii
— B2B STRATEGY (@B2BStrategy1) April 7, 2015
Proiectul de lege a ajuns in Parlament si inca nu avem raspuns de la Kandia, referitor la cea mai tare campanie din ’64 pana in prezent:
. @o_9atitudine @Victor_Ponta ajutaţi-ne să educăm #ROMania. Suntem romi? http://t.co/80CkN5V8Vq @ROM_autentic #romaniansarecoming — B2B STRATEGY (@B2BStrategy1) April 19, 2015
Daca fostul presedinte a recunoscut faptul ca modificarea initiala a fost o eroare, suntem curiosi care o sa fie reactia Domnului Presedinte Iohannis vs cum arata ROMania lucrului bine facut * intrebarea noastra simpla:
#ROMania @KlausIohannis @ROM_autentic vrem #demnitate: http://t.co/b4AA7zLSON #NuSuntemROMi! #nigger
— B2B STRATEGY (@B2BStrategy1) April 23, 2015
Adevarul, Ziarul Financiar, Gandul… presa libera?
Consideram ca presa din ROMania nu a analizat impactul real al acestui proiect de lege si nu suntem de acord cu pozitia Domnului George Bonea / Adevarul vs Dl. Diaconu.
Domnule Cioaba, sustineti asocierea furt = etnie ROMA?
* noi nu suntem de acord!
Deasemenea, suntem impotriva mediatizarii atributelor negative in randul etniei rome, in cazul de fata atributul furt, si vrem sa-l intrebam pe Domnul Cioaba daca este in acelasi asentiment ca si noi?
Ce interese are Ungaria in ROMania?
Nu avem o pozitie vs atitudinea Domnului Csaba Asztalos, presedintele Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii, sustinut de UDMR, care ramane ferm pe pozitie vs denumirea de ROM. Consideram doar ca este interesanta titulatura dansului in contextul viziunii domnului Bogdan Diaconu:
“Reprezentantul UDMR a sarit repede in apararea denumirii de ”romi” pentru ca romanii sa fie facuti de rusine in Europa.
Organizatiile maghiare din Romania si din lume au promovat intotdeauna denumirea de ”romi” pentru ca sa puna poporul roman intr-o situatie jenanta in afara tarii si astfel sa poata dovedi superioritatea civilizatiei maghiare in Transilvania prin comparatie cu romanii care, ca urmare a confuziei, sunt pentru multi straini niste ”romi”.
2% in plus la PIB cu un nou brand de tara?
Aceast proiect de lege este impetuos necesar pentru baza procesului de ReBranding al ROManiei cu scop final de a aduce PIB-ului minim 2% anual din turism:
Ce majuscule vezi in brandul turistic #ROMania? #NuSuntemROMi @Adevarul http://t.co/837WPVhHZ6 #turism pic.twitter.com/pxIvKSnEA3 — B2B STRATEGY (@B2BStrategy1) April 28, 2015
Intra in comunitate!
Ramai alaturi de noi:
Tweet: “. @KlausIohannis, @Victor_Ponta @o_9atitudine?
2% + la #PIB cu un nou #brand de tara @RomaniaTourism”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Bogdan Diaconu, Brand de Ţară, Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii, Dorin Cioaba, George Bonea, INFOCONS, Kandia, Kandia Dulce, Klaus Iohannis, Nu Suntem ROMi, Partidul Romania Unita, PRU, Rom, Strategie Turism, Strategie Turism România, Ungaria, Victor Ponta