“If you give everything, you regret nothing… ” © adidas #Allin?

Cum sa nu mai pierzi bani? Interviu Eugen Ristea, Strategy Manager @ Ceramica SA

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Understand the next level of marketing » Marketing 3.0

O viziune interesanta! Iulian Managalagiu – CEO Ceramica Iasi

Doua companii care elimina barierele » Canah & Ceramica SA
Despre impactul comunitatilor in performanta companiilor!

Astazi iti demonstrez concret cum sa nu mai pierzi bani!

In prima parte vreau sa fac o mentiune…
Implicatia personala in proiectul Canalului Manecii a provenit din:

Ziarul Vaii Jiului, lista cu oameni generoşi şi cu dare de mână…

“La această îndrăzneaţă aventură în urma căreia Avram Iancu va fi primul român care va străbate înot Canalul Mânecii, oamenii de afaceri din Valea Jiului l-au ajutat, după puteri, pentru încununarea cu succes a misiunii.

Să dăm exemplu, aşa cum se făcea şi în buna tradiţie a epocii interbelice, de oameni generoşi:

* sumele sunt in lire sterline

– complex turistic: 18,12
– restaurant: 9,06
– club: 54,35
– producator instalatii: 181,16
– parc de agrement: 181,16
– hotel: 90,55
– cafenea: 36,24
– magazin proximitate: 27,17

Mai daţi o liră, fie-vă milă! Mihai Barbu – Ziarul Vaii Jiului”

Cum il ajut eu pe Avram » 20.000 de euro bonus pt. compania ta

Traversare Canalul Manecii » 42 km, apa 13 grade… intre 12 & 16 ore de efort continuu

Nu mi-am schimbat buletinul nici dupa 17 ani! Cand merg acasa (Petrosani) in primele 3 zile sunt alt om! Nu puteam sa nu il ajut pe Marius (Marius Avram Iancu). Amintirile sunt intiparite in ADN-ul personal.

In acelasi timp sunt constient de mediul de afaceri local si am luat acest proiect & provocarea personala d.p.d.v. al marketingului, noul fenomen Gabriela Szabó.

Caramida aparenta vs tencuiala decorativa?

* simulare campanie gratuita #FaraBariere (20.000 euro)

Brikston Canalul Manecii Avram Iancu

Simulare campanie digitala & outdoor

Interviu Eugen Ristea, Strategy Manager @ Ceramica SA

Ceramica Iasi - #FaraBariere

Simulare Campanie Outdoor

Salut Eugen, ce este klinkerul?

Eugen Ristea: ca sa fiu foarte scurt, klinkerul este un material ceramic cu densitate mare si ars la temperature foarte mari.

Istoria placilor klinker a inceput in Olanda prin incercarea olandezilor de compensare a lipsei materialelor pietroase naturale s-a inceput fabricarea klinkerului prin ardere a argilei pana la topirea definitiva.

Materialul obtinut a fost denumit KLINKER datorita sunetului tipic, aproape metalic pe care il produc aceste caramizi atunci cand sunt lovite.

Care sunt principalele proprietati ale sale?

Eugen Ristea: absorbția scazuta de apa previne instalarea prafului sau a mizeriei.

Un peretele klinker asigura un microclimat optim pe timp de vara și confort termic sporit pe timp de iarna.

Daca ar fi sa facem o comparatie intre sistemul clasic de termosistem finalizat prin tencuiala decorativa, abordarea noastra eficientizeaza costurile, durata de folosinta si, poate cel mai important, aspectul estetic al cladirii.

La ce fel de proiecte putem folosi Brikston Klinker?

Eugen Ristea: depinde de imaginatia voastra.

Caramica Iasi - Brikston Klinker

Simulare Print / Cataloage Vanzari

Gama de produse asigura o abordare integrata incepand de la caramida aparenta continuand cu placajul si caramida plina (pardoseli) finalizand armonia ambientului prin pavajul Klinker.

De ce in Romania BCA-ul este mai ieftin versus piata din occident unde pe alocuri este mai scump ca si caramida?

Eugen Ristea: Procesul de fabricatie al BCA –ului presupune costrui mai mari decat la caramida. In timp ce la caramida se foloseste argila care este o resusra mineral cu costrui mici, la fabricarea BCA-ului se foloseste beton si alumina care sunt materii prime destul de scumpe.

In final te rog sa-mi spui care este diferenta intre caramida, klinker si BCA?

Eugen Ristea: Prima si cea mai importanta diferenta este rezistenta mecanica si rezistenta in timp a produselor. Cel mai rezistent dintre ele este klinkerul urmat de caramida si apoi de BCA.

Eugen, iti multumesc pentru timpul alocat!

Eugen Ristea este Strategy Manager in cadrul Ceramica SA din 2010. Are o experienta extrem de relavanta in industrie activand in cadrul departamentelor de Marketing Procter & Gamble, Gillette Romania mai mult de 10 ani.

Multumesc domnule Mangalagiu (CEO Ceramica) pentru deschiderea dumneavoastra vs acest interviu!

Din ce este compus bonusul de 20.000 de euro?

Imagineaza-ti reactia comunitatilor din jurul lui Avram & Cucuteni vs compania pe care o reprezinti!

Marketingul se schimba!

Tocmai ai analizat mai sus o pozitionare spre Marketing 3.0!
From Products to Customers to the Human Spirit / Philip Kotler

De ce acest ajutor… ? Urmatorul proiect al sportivului este extrem de interesant!
57 de zile, 10 ore / zi de inot – ultra-maraton acvatic, record mondial… mai multe detalii in privat!

… pentru ca are nevoie de sustinerea integrata a unei companii inca de pe acum.

Nu este un secret, campania de mai jos il ajuta in pozitionarea proprie si de fapt defineste pentru mine finalul provocarii, transformarea lui Avram in noul fenomen Gabriela Szabó!

Santier arheologic Handresti, Cucuteni

Simulare eliminare bariere, 7000 BC!

Care sunt beneficiile pentru compania pe care o reprezinti?

Iti detaliez un caz concret la care din pacate am ajuns in etapa finala a deciziei…

Daca afacerea ta are nevoie in urmatoarea perioada de notorietate (extindere la nivel national, lansari de noi produse… )

Sau daca vanzarile sunt sub asteptari este clar, ajungi inevitabil la o Agentie de Publicitate.

Cum factureaza serviciile?

Agentia iti supune atentiei un concept creativ, outdoor – radio – tv – digital – print…

Ulterior iti factureaza comision de agentie (intre 5% & 10%) vs investitia / bugetul tau de publicitate.

In acelasi timp mai factureaza minim 5% – 10% si revanzatorului de media.

Bugetul in cazul amintit mai sus este 200.000 euro.

5% + 5% = -20.000 euro / 100% gratuit!

40% din suma totala este alocata direct sportivului.

20.000 euro bonus + 12 luni de colaborare & catalizator campanie (sportiv / comunitati)?

 De la mine primesti pana la 12 luni suport in implementarea campaniei! 1 saptamana / luna la sediul tau & 3 suport digital 24 din 24:

– in primele 6 luni finalizam si Trainingul Echipei de Vanzari
– zero efort, doar la finalul lunii trebuie sa fie in UK un cameraman (spot tv sau pt. mediul digital)
– bugetul campaniei putem sa il optimizam spre zero: radio – print – digital

Detalii structura completa campanie & bugetul de investitie

* analiza comparativa vs campania Adidas “all in or nothing”

Download pdf (+10 Mb) / contine script radio & TV

Programeaza-ti sesiunea de Audit Gratuit pt. o simulare a campaniei #FaraBariere.

In acelasi timp iti multumesc anticipat pentru suportul in varianta clasica de sponsorizare!

Va multumim domnulue Dan Lazarescu, doamna Daniela Sfrija, Canah | Green Living.

3000 de euro » un pas mare spre o performanta impresionanta!
* sponsorizare directa sportiv Avram Iancu / Eveniment: Traversare Canalul Manecii

Click to Tweet: “Understand the next level of marketing » Marketing 3.0″

Eu ofer 20.000 de euro bonus companiilor care au intentia sa redescopere ADN-ul romanesc!
Te rog sa ma ajuti cu un forward al mesajului spre Departamentul tau de Marketing / CEO!
Iti multumesc anticipat!

Eliminam bariera dintre Marketing & Vanzari!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
The art of networking
Social selling » Despre impactul mediului digital

Impactul mediului digital? LinkedIn » Training Vanzari Digitale / SWOT?

Malaysia National Blue Ocean Strategy
Provoaca-ti echipa sa lucreze impreuna » Elimina bariera dintre Marketing & Vanzari

Malaysia (+99) & UK (+165) vs Romania (-37)... bnUSD! 2012 VS 2013!

Close