Ramai informat(a) » Spam Free
“Agencies Shift Into Consulting Role » Branding vs Strategy“
22 Noiembrie 2013 » OgilvyRed vs Ogilvy & Mather…
Ti-am aratat concret in ultima perioada rolul consultantului in procesele de diferentiere! Pentru ca te-am obisnuit cu exemple concrete astazi finalizez analiza procesului de Marketing Strategic.
Cu alte cuvinte ti-am aratat pana astazi cum pierdem (Romania) 37 de miliarde de USD / an (Brand Equity 2013 vs 2012), ROI general in economia romaneasca de -5000%, strategie eronata in Agricultura vs Route to Market dar mai ales ti-am demonstrat rolul sinergiei & rolul personajului controversat numit consultant… !
Abordarea acestui concept numit b2b-strategy.ro este diferita… In jurul lui graviteaza pana la 10 entitati juridice distincte denumite freelanceri.
Pentru ca singura solutie pe care putem sa o garantam contractual prospectilor nostri este abordarea integrata a proceselor strategice din business nu am avut alta sansa decat sa iti demonstram concret opusul.
Ce se intampla daca… ?
Da, stiu, este o latura negativa insa gandeste-te de doua ori, ce vrei sa auzi cand mergi la doctor?
Marketing vs starea reala de sanatate?
Cred ca am reusit sa iti transmit ideea de baza, in consecinta, astazi te invit sa intelegi partea finala a analizezi SWOT » Proces Marketing Strategic vs Procese izolate in afaceri.
Nu este vorba despre turism… discutam astazi doar despre strategie!
DECODING DACIA: Romania’s Lost Heritage
“Decoding Dacia / Descifrând moştenirea dacică, ultimul film al lui Nicholas Dimăncescu, fiul domnului Dan Dimăncescu, preşedinte al Kogainon Films Boston şi consul onorific al României la Boston.
The documentary revisits the unresolved question of “Who were the Dacians?” It focuses on the Roman Emperor Trajan’s six-year long two military campaigns against Dacia and its King Decebal between 101 and 106 AD. The documentary is not a literal history but an attempt to link past (who were the Dacians) to the present (what is the legacy) visible in the core regions of the Dacian Kingdom surrounding Sarmizgetusa, its center of power and sanctuary… ” Decoding Dacia » 48 de minute”
Rebranding vs Strategie Dezvoltare / Business?
Cultura Cucuteni vs Explore the Carpathian Garden „Lipsa ADN-ului naţional ridică excesiv costurile de Advertising prin procesul lent de asimilare a diferenţiatorilor… biserica veche din spot vs notorietatea existentă a Tabliţelor de la Tărtăria? Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia. Spune Daniel Roşca » Continuare » Adevarul.ro“ |
Romania, locul 154 in lume (din 184 de tari) vs contributie turism la PIB „Cu o contributie totala de 5,1% a turismului la PIB, Romania figureaza pe ultimul loc in Europa, devansata printre altele de Albania (16,7% din PIB), Bulgaria (13,3%), Ungaria (10,6%), Cehia (8,4%) si Slovacia (6%). Contributia totala a turismului la angajari plaseaza de asemenea Romania pe ultima pozitie in randul tarilor vecine… Continuare » WallStreet.ro“ |
Tweet: “Decoding #Dacia: an attempt to link past (who were the #Dacians)
to the present (what is the #legacy)!”
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Analiză SWOT, Civilizație Cucuteni, Croitoru Andrei George, Cucuteni, Dac, Daci, Dan Dimancescu, Decoding Dacia, Despre turism în ROMânia, Diferentiere, Draco, Dracon, Elena Udrea, Explore the Carpathian Garden, Harold Haarman, Innovation Day, Inovaţie, Istoria Dacilor, Kogainon Films, Lupul Dacic, Marketing Strategic, Nicholas Dimancescu, Ogilvy & Mather, OgilvyRed, PEST, Plăcuţele de la Tărtăria, reBranding, Sarmizegetusa, Sarmizegetusa Regia, Stindarde Dacice, Strategie Dezvoltare, SWOT, Tablite Tartaria, Tărtăria, Turism, Ziua Inovatiei