Impactul mediului digital in eliminarea barierelor / intermediarilor?
Desi am amintit despre Amazon Prime in uptate-ul periodic despre inovatie am considerat ca este util si pentru audienta din blog… pana la urma viitorul ne asteapta pe toti!
Discutam saptamanile trecute cu producatorii implicati in conceptul nostru de Route to Market » FMCG / B2C si prima dilema a lor a fost Marketing-ul Operational… livrarea la domiciliu. Pe termen mediu insa tehnologia ne confera dupa cum vezi mai jos inca o surpriza si in segmentul de logistica…
* este doar un exemplu despre viitor… momentan ne orientam spre Tribul 🙂
Complementar » Robert Stanciulescu + & – » Aplicabilitate Drone Amazon in Logistica
Marketing Operational vs Marketing Strategic / Inovatie:
Eliminarea intermediarilor vs Marketing Operational / Logistica:
Post by B2B Strategy.
30.000 de abonati & 41 mil. euro / judet vs provocare operationala?
Tesco UK: ”UK consumers will spend £4.5b.n using their mobiles this year”
* orice problema ai pe nivelul operational se rezolva exclusiv din pozitionare / nivel strategic!
Tweet this: “The aim of #marketing is to make #selling unnecessary.” Peter Drucker
2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: Agenţie Digitală, Agentie Marketing, Agricultura, Alimentatie, Amazon Prime Air, Anticipare, B2B, B2B2C, B2C, Banat Bun, Blue Ocean Strategy, CAI Curtici, Cramele Recas, Daniel ROŞCA, Diferentiere, Digital, Digital Business, FMCG, Forum Inovaţie, Forum National Inovatie, Home Plus Korea, IKA, Innovation, Inovaţie, KA, Logistica, Logistica B2C, Logistica FMCG, Logistica pe Bicicleta, Marketing Strategic, Modern Trade, Nutrientul, Perenna Premier, Poziţionare, Poziţionare BOS, Prime Air, Proximitate, Prutul, Robert Stanciulescu, Route to Market, Scandia, Simultan, Strategie Business, Strategie Digitala, Strategie Online, Tesco, Tesco Home Plus, Traditional Trade, Tribul, Tribul Curierat Rapid