Returnare investitie in publicitate? Cum controlezi procesul?
Conform stilului de blogging “diferit, simplificat & practic” vad ca reusesc sa scriu mai mult pe blog… ceea ce este o realizare interesanta in acest final de an! 🙂
Ce legatura au obiectivele Echipei de Vanzari cu Strategia de Brand dar mai ales cu returnarea investitiei in Publicitate? Cu alte cuvinte de ce companiile nu investesc in Marketing / Publicitate?
Primul si cel mai important raspuns este controlul procesului de returnare al investitiei!
Am promis sa las strategia noastra de Social Media sa completeze si sa eficientizeze volumul posturilor din blog, :), in consecinta te invit sa analizezi cu atentie exemplele concrete de mai jos.
Din punctul meu de vedere propriul exemplu este principala sursa pentru asimilare a informatiilor, furnizeaza o imagine preliminara despre controlul obiectivelor de profitabilitate in recesiune:
Vanzari?
X 3 ROI vs Departamentul de Marketing al Walmart?
Care este obiectivul principal al reclamei clientului nostru de mai jos?
Marketing: “Just like people, brands come in all shapes and sizes. A brand is not a logo, colors, fancy tag line or even a fancy Super Bowl commercial. A brand is not your Facebook page, Twitter background or set of beautifully designed Pinterest boards. The truth is your brand is all of these things and more.”
Vanzari: “YOY: Profit for week of October 1 » Should we cut products where profits are decreasing? I often tell clients they need courage and guts to drive meaningful change. And you thought visualization was about making better pictures…”
Strategie Brand? Advertising / Publicitate?
Complementar poti analiza implementarea produsului nostru:
Cum ne ajuta acest produs in Strategia de Brand?
* The End of Retail » http://goo.gl/EVOk9p via The Boston Consulting Group
Cum recuperam investitiile noastre in publicitate (content marketing) vs obiectivele de Vanzari?
Push Marketing vs Pull Marketing?
Te pot ajuta sa iti calibrezi procesele interne. 100% free:
De ce fac acest lucru?
Daca reusesti sa controlezi procesul sunt convins ca rolul Marketingului o sa aiba o altfel de conotatie in ecuatia de profitabilitate 2014. Nu ezita, cum am spus, te pot ajuta fara nici o obligatie sa iti definitivezi preliminar procesele interne de control.
Tweet this: “A tiny change today brings a dramatically different tomorrow.” Richard Bach
Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: Advertising, Agentie Advertising, Agenţie Digitală, Agentie Publicitate, Agenţie Publicitate Timişoara, Agentie Strategie, Agricultura, Anticipare, Blue Ocean Strategy, Brand, Brand Equity, Content Marketing, Diferentiere, Digital, Echipă vânzări, Inbound Marketing, Indicatori de Performanta, Indicatori Performanta, KPI, Marketing, Marketing Online, Profitabilitate, Publicitate, Pull Marketing, Retail, ROI, Social Media, Strategie Brand, Strategie Comunicare, Strategie Social Media, The Boston Consulting Group, Vanzari, Viziune, Walmart