Cum dispare Satul R⊕mânesc …
Producator Roman? 2013, o cale noua spre piata?
Cum este structurata Strategia de Marketing pentru noua tipologie de competitie?
Online
» Cora vinde mancare online » Nou canal de distributie?
Modern Trade
» Carrefour promoveaza agresiv in Social Media Private Label » O noua competitie?
Atat Nielsen cat si Gfk ne spun ca Private Label a ajuns undeva la 15% din piata nationala a bunurilor de larg consum. Procentul este diferit si poate chiar sa ajunga la 25% daca discutam despre segmentul de inghetata sau din proportia de 70% a vanzarilor pe care Modern Trade o detine, 15% este private label in industria de lactate.
» IKA / KA… erodeaza marjele producatorilor autohtoni… aceasi notiune de Private Label?
» 9 din 10 romani au cumparat cel putin 1 data private label in 2012
» Bugetele de Marketing din multinationale domina incontestabil producatorul roman
Traditional Trade
» Metro acapareaza Traditional Trade…
Daca suprapunem peste notiunea de online, evolutia private label in Romania si expansiunea in Traditional Trade definita de Mega Image, La doi Pasi… pozitionarea producatorului roman devine din ce in ce mai mult o provocare in 2013 » 2016.
Ce se intampla cu Producatorii din Romania?
Din pacate procesul nostru de anticipare este real… de la an la an puterea de negociere in canalele de distributie scade. Vestea buna este ca notiunea de alianta strategica intre producatori romani este sustenabila.
Probabil ultima solutie?
Daca reprezinti un producator roman, in acest moment doar trebuie sa iti raspunzi la urmatoarea intrebare si cred ca o sa fie interesanta intalnirea dintre noi:
Care este procentul estimativ de crestere al vanzarilor / punct de vanzare din Traditional Trade daca nu exista competitie / categoria de produs?
» Apa
» Panificatie
» Industrie Carne Procesata
» Lactate
…
Beneficii? De 9 ori mai multe avantaje?
Cei 5 producatori cu care am analizat notiunea ne-au confirmat ca este cel putin interesanta!
Incepand de la saving-ul adus bugetului de marketing, continuand cu eficientizarea performantelor echipelor de vanzari, finalizand cu scaderea costurilor de logistica / transport, conceptul asigura beneficii multiple si reprezinta o alternativa eficienta pentru Strategia de Marketing a multinationalelor.
Suntem curiosi care o sa fie viziunea ta!
“WHAT IF YOUR CITY HAD ITS OWN BEN & JERRY’S ICE CREAM FLAVOR?”
Many brands nowadays try to pitch campaigns designed with their customers in mind, but really only intend to increase sales. These guys seems as though they are actually making a difference and changing things:
Dar ce s-ar intampla daca orasul tau ar avea propiul private label sustinut de o alianta formata din minim 9 producatori romani? Un brand girat de 9 entitati… de 9 ori mai multe avantaje… doar pentru tine… fara prea mult marketing si fara costuri ascunse?
Contacteaza-ne! Zero obligatii:
Intalnirea o sa dureze maxim 30 de minute si nu vreau sa iti vand nimic! Ma intereseaza doar opinia ta referitoare la conceptul nostru de alianta strategica.
Multumesc anticipat!
Zero competitie in maxim 3 ani?
PEST? Intra in comunitate, ramai informat:
Daniel Rosca
Interim Marketing Manager » Angajeaza-ma
0744336643 | roscadaniel@gmail.com
Tags: Agentie Marketing, Alianta Strategica, Aliante Strategice, Analiză SWOT, Anticipare, B2B, B2B2C, B2C, Brand, Carrefour Romania, Competitie, Cora Romania, FMCG, GfK, IKA, KA, La doi Pasi, Marje Producatori, Marketing Mix, Marketing Online, Marketing Strategic, Mega Image, Modern Trade, Nielsen, PEST, Poziţionare, Private Label, Producatori Romani, Social Media, Strategie Brand, Strategie Marketing, Strategie Social Media, Traditional Trade