Don’t Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!

Cum ajungi în oceanul albastru?

🏄🏼 despre Blue 🏄🏼
Ocean STRATEGY

• reducerea costurilor de promovare prin metodologia de dezvoltare a strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți • • optimizarea arhitecturii de brand și dezvoltarea brandurilor de produs astfel încât procesul de segmentare al clienților să fie stabilit încă de pe nivelul strategic – poziționare • • • stabilirea atributelor de brand ale gamelor de produse și sincronizarea atributelor – piramidal – pentru evoluția spre un singur atribut definitoriu pentru brandul de companie • • • • analiza strategică a procesului de decizie al clientului final • • • • • optimizarea strategiei de preț / up-selling prin alianțe strategice la nivel inter-departamental / model de afaceri integrat • • • • • • optimizarea procesului de co-branding prin includerea diferențiatorilor partenerilor externi • • • • • • • dezvoltarea strategiei de pull marketing – pânza de paianjen a companiei – eliminarea invesțiilor în promovare ( push marketing ) pe termen mediu & lung

Tipologia de
STRATEGIE

• • • • • • • • integrarea în strategia de vânzări a proceselor de marketing și dezvoltarea customizată materialelor de suport pentru vânzători începând de la cold calling B2B, formă de prezentare e-mail vânzator / etapa procesului de vânzări • • • • • • • • • stimularea / dinamizarea strategiei de vânzări prin politica de bonusuri pentru extra-performanță corelată cu obiectivele strategice de dezvoltare • • • • • • • • • • reBranding, rePoziționare, schimbarea tipologiei de strategie * după caz Blue Ocean Strategy Hai să povestim despre provocarea ta letstalk@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

#adrenalină ? I know what you did last summer ... 😉
[ module training * tehnologie, B2B, comunicare, social media ... digital ]
Despre Blue Ocean Strategy în România * 8500 de ani de continuitate
Discover the most valuable nation brands... flying the flag @ Nadia Comăneci!
360 ° Marketing Strategic în Turism
Despre ✨ diferențiere în comunicare ✨

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Timisoara Piata Operei terasa concept 2021 Capitala Culturala Europeana
Timișoara Capitală Culturală Europeană

Toată povestea: Timișoara Capitală Culturală Europeană.

De la ECO Driving la ECO FOOD Parteneriatul PUBLIC PRIVAT COMUNITATE Strategia de turism a viitorului @ EuroElectric
Băieții deștepți din ⚡ energie ⚡

Procesul de marketing industrial în energie la 360 ° [ eficiența umană ]

Close