Cum se diferențiează competiția TA!?

♰ în memoriam ♰ Marcel Barbuț ♰

Despre diferențiere în comunicare
@ Marcel Barbuț ♰ A D E P L A S T

Construim de ✨ mii de ani ✨ meșteșugarii ✨

Astăzi o poveste despre meșteșugărit. O să ne întoarcem în timp 6 ani până în momentul în care l-am abordat pentru prima oară pe Domnul Marcel Barbuț de la Adeplast. Înainte, trebuie neapărat să te pun să îți imaginezi contextul întâlnirii dar mai ales contextul afacerii ADEPLAST de atunci și din prezent.

Marcel Barbuț a fost într-adevăr unul din cei mai mari meșteșugari ai României postdecembriste. A ridicat producătorul român ADEPLAST până la nivelul competiției multinaționale dar din păcate nu a reușit să devină el însuși un jucător global. Astăzi ADEPLAST face parte din grupul SIKA iar povestea antreprenoriatului românesc s-a stins într-o singură generație…

Pentru că, dacă nu rămâne întipărit ADN-ul neamului nu rămâne absolut nimic. Acum că ai luat la cunoștință de contextul ADEPLAST o să îți povestesc despre cadoul corporate personalizat pe care i l-am înmânat la prima întâlnire a noastră. Având în vedere noul segment de piață în care se lansa la vremea respectivă ADEPLAST, vopsele, am considerat că o statuetă din Cultura și Civilizația CUCUTENI poate deveni sursa principala de inspirație pentru Dl. Barbuț.

Cum și mai ales de ce?

Imaginează-ți faptul că ocrul cu care au fost pictate vasele și statutele din ceramica CUCUTENI a rezistat intemperiilor mai mult de 7000 de ani în pământ, în ger, în ploaie… argumentul suprem pentru o viitoare gamă de produse ultra-premium care să cucerească occidentul.

Da, asocierea atributului durabilitate și transferul credibilității din ADN-ul neamului spre gama de produse AERIA a fost ocazia perfectă să încep discuția cu el referitoare la expansiunea ADEPLAST spre occident. Din păcate nu am mai avut timpul necesar să implementăm împreună ADN-ul neamului românesc în strategia de marketing ADEPLAST dar am ținut astăzi să îți spun povestea noastră dar mai ales povestea lui, unul din cei mai mari meșteșugari ai României postdecembriste.

Dumnezeu să-l odihneaasca în pace!

360 ° Cadouri corporate unice, diferite
& personalizate ✨ de la meșteșugari

* citește mai departe:

Casa Cositorarului { p⊕vestea locurilor } Sighişoara * Transilvania
Ce opinie are clientul tău despre serviciile / produsele companiei tale?
[ 89,042 - locuri de muncă noi ]
[ training: pull marketing * digital - social media ]
Evoluția spre un singur atribut de brand definitoriu!?
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
http://b2b-strategy.ro/b2b/wp-content/uploads/The-battle-of-stories-STORYTELLING-B2B.jpg
The battle of stories

Goliath ⚔️ the Gittite

cAPCANA RAT RACE
🧀 c a p c a n a 🧀

Vezi mai mult 🐻 strategia ursului 🐻 sau 🕸️ pânza de păianjen 🕸️

Close