Brandul de turism
“Elena Udrea”
P * plăcuţele de la Tărtăria
⊕ * templul mare circular din Sarmizegetusa Regia
V * matricea de la Sarmizegetusa
E * uriașul de piatră din Munții Măcin | Hyperborea
S * “carul roman” din Civilizația Danubiană Gârla Mare
T * zeiţa mamă / Cultura Cucuteni
E * tezaurul GETIC / Agighiol
A * Cetatea Sighişoara
7527 de ani de continuitate… !
Unde a greșit Elena Udrea? Te las pe tine cititorule să înțelegi unde a greșit stimata blondă a politicii românești. În materialul video care urmează o să înțelegi de ce putem dărâma mâine Castelul Bran și nu o să avem absolut niciun fel de pierdere… dimpotrivă! O să înțelegi procesul de manipulare – ultima formă de război economic – începând de la Coca Cola & Moș Crăciun – terminând cu celebrul vampir bun la toate – DRACULA. Ai nevoie doar de 57 de minute de răbdare!
Click to tweet: “O să înțelegi procesul de #manipulare – ultima formă de #războieconomic – începând de la #CocaCola & #MoșCrăciun – terminând cu celebrul #vampir bun la toate – #DRACULA… – 36 bnUSD @RomaniaBrand, @eUdrea & @B2BStrategy2 #blueoceanstrategy”.
* citește mai departe:
Tags: Agighiol, Blue Ocean Strategy, Brandul de turism, Coca Cola, Cucuteni, Daniel ROŞCA, Dracula, Elena Udrea, Gârla Mare, Hyperborea, Hyperborea speaks Romania, Moş Crăciun, Old Europe, Plăcuţele de la Tărtăria, Povestea Locurilor, Sarmizegetusa Regia, Sighişoara