Concept strategie turism: weekend de p⊕veste.

[ p⊕vestea celor 8500 de ani de continuitate ]

P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT
susținut de companii românești.

[ povestea-locurilor.ro ]

Un concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume în 2016, IMEX America / Las Vegas și World Travel Market Londra. Vacanțe la sfârșit de săptămână în ARDEAL, BANAT, BUCOVINA, CRIȘANA, DOBROGEA, MARAMUREȘ, MOLDOVA, MUNTENIA & OLTENIA. Vrem să discutăm cu tine doar despre turism în extra sezon. Experimentează viziunea noastră! Ulterior imaginează-ți, conceptul de turism P⊕vestea Locurilor poate să îți rezolve cea mai mare dilemă referitoare la procentul de încărcare anuală al unității de cazare: strategia. Hai să p⊕vestim. P⊕vestea Locurilor este un concept de turism care poate să îți aducă turiști atunci când ai nevoie cel mai mult. În extra sezon. Dezvoltă p⊕vestea la 360 ° în jurul unității tale de cazare și ai rezolvat nivelul de încărcare anual al unității:

Click to tweet:

Am lansat POVESTEA LOCURILOR
#Turism la 360 °
[ p⊕vestea celor 8500 de ani de #continuitate ]
#Vacanțe la sfârșit de săptămână în
#ARDEAL, #BANAT, #BUCOVINA,
#CRIȘANA, #DOBROGEA, #MARAMUREȘ,
#MOLDOVA, #MUNTENIA & #OLTENIA.

* citește mai departe:

{ R⊕Mânia's Lost Heritage ... }
“ Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia … ” Daniel Roşca
Ce știi despre România ?
Are România o problemă de poziţionare ?
Runele Carpatice * Miorița ... alfabetul geţilor.
Strategie Hunedoara * de la industrie la turism * concept

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in R⊕Mania's Lost Heritage
Ramona Rosulescu si Daniel Rosca Ce faceti din Hunedoara campanie locala Petrosani
Ce faceți din Hunedoara @ Ramona Roșulescu

Partener media Gazeta de Dimineață * O campanie din seria [ 100 ]

ADN 100% romanesc
De la români pentru români!

[ ADN românesc ]

Close