Conştientizezi avantajele marketingului dar nu doreşti să-ţi angajezi propriul marketer? Noi funcţionăm ca un departament de marketing extern. Orice proces de creştere trebuie început cu o evaluare completă şi obiectivă a situaţiei actuale. Un audit al eforturilor de marketing este o analiză atât a mediului extern de marketing cât şi a obiectivelor, operaţiunilor şi eficienţei pe plan intern.
Auditul extern pe sectorul de marketing include contextul politic, economic, social şi tehnologic, infrastructura existentă, perspectivele consumatorilor, mărimea şi structura pieţei, companiile rivale, furnizori şi distribuitori. Auditul intern se preocupă mai degrabă cu scopul organizaţiei, obiectivele sale, structura, cultura corporativă, operaţiuni şi procese, dezvoltare de produs şi preţuri, profitabilitate şi eficienţă, advertising şi implicarea forţei de vânzări. La finalul etapei de evaluare şi bazat pe concluziile acesteia definim procesul de marketing strategic care îmbină atât eforturile de marketing prezente cât şi cele viitoare într-o singură viziune coerentă.
Suntem propriul tău laborator de strategie B2B » B2C, creaţie, testare şi implementare a soluţiilor pentru durerile din afacerea ta. Oferim clienţilor noştri posibilitatea de a nu plăti un salariu, ci doar costuri deductibile.
Daniel te fascinează cu harul lui de vorbitor... reuşeşte să te facă să înţelegi cum poţi crea un avantaj competitiv minimizând riscurile asociate & maximizând oportunităţile.
Banca Țiriac
Adriana Pita
Head of Marketing
& Corporate Communication
Mereu surprinzător şi cu mulţi paşi înaintea vremurilor.
Citesc mereu informaţiile primite de la Daniel şi aproape mereu am ceva de învăţat, descoperit.
Barrier
Adrian Gârmacea
Director General
În ultimii 10 ani am trecut împreună cu echipa prin toate abordările posibile în ceea ce priveşte arhitectura unui brand...
Fiecare metodologie are avantajele şi limitările sale bazate pe contextul în care se află afacerea.
Daniel ROȘCA