Employee Engagement Trends 2018
* Well-being
|
Pentru că în momentul în care sunt implicaţi în viaţa companiei şi participă NU doar execută, sunt creativi deci satisfacţia lor este deplină. Fac totul cu plăcere!
Acum doi ani studiul Gallup efectuat în 142 de ţări evidenţia faptul că 24 % sunt nefericiţi şi neproductivi la locul de muncă şi pot răspândi negativitate printre colegi. În ultimul an implicarea lor a scăzut cu două procente.
În trecut am mai analizat împreună cu clienţii noştri impactul proceselor de marketing în cele de HR şi astăzi doar vreau să îţi supun atenţiei un fel de cireaşă de pe tort…
Am fost implicaţi de la definirea strategiei unui organizator de evenimente şi până la implementarea conceptelor în piaţă dar ultima noastră experienţă este decisivă pentru impactul marketingului în satisfacţia angajaţilor.
Imaginează-ţi… investeşti anual zeci de mii de euro în evenimente gen ziua companiei, ziua angajatului, petrecere de Crăciun… iar la final… în fiecare an procentul de angajaţi implicaţi, mulţumiţi, scade…
De ce?
Pentru că tu în calitate de HR faci acelaşi lucru în fiecare an? Care este diferenţa între sufleul de ciocolată din 2016 şi îngheţata de vanilie din 2017?
|
|
BE you.
be FUN
@ PICster™
[ promovare prin advertoriale ]
|
Tags: Advertorial, Employee Engagement, Engagement, Fotograf evenimente, Gallup, HR, Organizator Evenimente, PICster ™, Producţie Video, Pull Marketing, Radu Ticiu, Well-being