Aventuri pe insulă * povestea / preţul corect

360 ° @ ULTRAMARIN

Experienţa clientului / a prospectului
* brand experience

Experienţa / promisiunea (* brand experience) unui brand se dezvoltă atunci când consumatorul / prospectul caută, cumpără şi consumă produsul sau serviciul.

Cum percepe clientul / prospectul tău marca companiei tale?

* vizual, auditiv, olfactiv, tactil, gustativ

Pe blog discutăm deja de 5 ani despre faptul că în marketing totul este măsurabil. Până la urmă, clepsidra nu poate să contorizeze timpul fără ingredientul special numit nisip. În acelaşi fel, te rog să îţi imaginezi acest proces. Ca să reuşeşti să ai o direcţie clară de optimizare a acţiunilor tale de marketing, dimensiunile la care te invit să reflectezi astăzi sunt multiple. Discutăm despre experienţe senzoriale, afective şi intelectuale care definesc în final compartamentul consumatorului, sintetizând, brand experience.

Te invit să analizezi o experienţă la 360 ° iar la final vreau să îţi imaginezi dacă următoarele 3 materiale video o să uşureze decizia de cumpărare a prospectului în cazul unei agenţii de turism.

Cum am conectat atributul de brand cu segmentul de consumatori?
* Inside Consumers Mind
Ce experienţă propunem mai jos?
Care este atributul de brand?

Dezvoltă în 2017 experienţa prospectului tău din 2018
şi o să reuşeşti să te diferenţiezi. Garantat contractual!

[ cost saving 2018 ]

Agenție de turism ?
[ optimizează-ţi strategia ]

Unitate de cazare ?
[ dezvoltă povestea locului prin BARTER ]

[ articol interesant despre turism ]
* Hunedoara, de la industrie la turism

Click to tweet:

Dezvoltă în 2017 #experienţa prospectului tău
din 2018 şi o să te diferenţiezi.
Garantat contractual * brand experience

* citește mai departe:

Cum se promovează brandurile mari ?
Citeşte mai mult » » » Biroul mobil Savedoc
Cum dispare satul r⊕mânesc ... ?
O sculptură nu se sfârşeşte niciodată, ci se continuă în cer, în piedestal – şi în pământ. Brâncuşi
Vezi mai mult » » » The Royal Castle of DEVA
[ GREEN FUTURE * holding de companii 100% românești ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in [ companii 100% româneşti ]
Daniel Rosca Studiu de Caz Spective Surveillance
Calea spre piaţă @ SPECTIVE

[ route to market * audit gratuit ]

Brand Cafea Hedone
[ abonamente cafea corporate @ HEDONE ]

{ cafea, ceai, ciocolată } HEDONE { intensitatea momentului }

Close