[ route to market ]
@ Spective Surveillance
Audit iniţial:
• Ce produse comercializezi ?
• Care sunt canalele de distribuţie profilate / prospecţi ?
• Care este Strategia de Negociere / Control al canalului de vânzare ?
• Particularităţi / Canalul de distribuţie » Valoare ridicată / volum redus » Packaging ?Care este calea optimă spre piaţă ?
• Care sunt diferentiatorii unici care stabilizează relaţia cu reţeaua de distribuţie ?
• Cum pleacă produsul din punctul de vânzare spre clientul final ?
• Care sunt diferentiatorii în punctul de vânzare vs Competiţie ?
• Cum controlezi vânzătorii distribuitorului vs Competiţie ?Optimizare procese route to market:
• Definire Strategie Negociere / Canal Distribuţie
• Optimizare Strategie preţ produse / Canal / volum
• Optimizare promoţii şi campanii client final
• Optimizare diferentiatori / profilul de client targetat
• Selecţie parteneri: Tipologie Distribuitori B2B, B2C
• Particularităţi B2B » B2B2C » B2C
[ optimizează-ţi procesul de route to market ]
|
Tags: B2B, B2B Strategy™, Daniel ROŞCA, Route to Market, Spective Surveillance