Cum dispare satul r⊕mânesc … ?

Despre Napolact şi sloganul lor de comunicare iredentist …

Slogan comunicare Napolact
“Lapte din inima Ardealului”
vs
Colectare lapte
de la fermele din Ungaria

IREDENTÍSM s. n. Mișcare națională care revendică anexarea la patria-mamă a unor teritorii populate de același grup etnic și care se află sub dominație străină. [Var.: iridentísm s. n.] – Din it. irredentismo, fr. irrédentisme.

Brandul de ţară R⊕Mânia:

Cum dispare satul r⊕mânesc ? … pentru că Napolact, olandezul camuflat în ardelean, a renunţat să mai colecteze laptele de la sute de fermieri … Doamna Afloarei plânge după ce renunţat între timp la producţia de porumb şi a deschis în mijlocul satului un magazin. A rezistat 4 luni şi chiar atunci când spera că viaţa familiei atinge în sfârşit un echilibru a fost nevoită să închidă şi această afacere de familie pentru că furnizorul ei (* Metro) a deschis La Doi Paşi de magazinul ei unul asemenea!

Napolact:

Afirmația dumneavoastră poate afecta, din păcate, sutele de fermieri din Ardeal care ne furnizează, zilnic, laptele pentru Napolact, și munca onestă a famililor care muncesc în aceste ferme. Suntem deschiși în orice moment să demonstrăm și să arătăm transparent care sunt furnizorii noștri, în mare parte ferme familiale, cum ajunge laptele nostru de la vaci în fabricile noastre din Ardeal și cum se desfășoară procesul de producție. Grija noastră principală este să vă oferim, permanent, produse de calitate și sigure.

Noi am decis, în ultimii ani, să renunțăm la o parte din centrele de colectare, deoarece considerăm că doar așa putem oferi siguranța alimentară completă a produselor noastre. Trebuie să știți că într-un centru de colectare își pot vărsa laptele, în același tanc, mai mult producători și, în cazul unor probleme, așa cum au fost și cele din ultima perioadă, nu mai putem identifica sursa acestora. Este motivul pentru care noi ne-am concentrat asupra fermelor familiale, cu cel puțin 20 de vaci, de la care colectăm direct, nemijlocit, și pe care le sprijinim pentru a crește nivelul de calitate al laptelui furnizat. Putem identifica astfel laptele colectat până la nivelul fermei și asigurăm zi de zi unul dintre obiectivele noastre-cheie: trasabilitatea laptelui nostru din Ardeal, de la poarta fermei, până pe mesele românilor. Pentru orice alte informații, suntem aici. Cu drag, Echipa Napolact.

Daniel Roșca:

Chiar dacă aţi avea doar 0.1% lapte colectat din Ungaria sloganul dumeavoastră de comunicare “Lapte din inima Ardealului” este iredentist. În consecinţă am avea curiozitatea să faceţi publică lista fermelor din Ungaria de la care colectaţi sau să eliminaţi acest slogan din campaniile dumneavoastră de comunicare pentru că Inima Ardealului nu este lângă Budapesta.

Schimbul de replici /
discuţia o regăseşti aici * facebook

* intră în conversaţie LIVE

Domnule Ministru al Economiei Costin Borc,
Domnule Prim Ministru Dacian Cioloş,

Exact ca şi în cazul SIAL economia românească este afectată. În consecinţă, pentru că Napolact nu ne-a furnizat lista fermelor din Ungaria de la care colectează vă solicităm public să le cereţi dumneavoastră aceste liste. Deasemenea, avem rugămintea să efectuaţi şi un proces de audit intern (* corpul de control) în fabricile lor, pentru trabilitatea laptelui unguresc, de la intrarea pe poarta fabricii şi până la ambalarea lui sub diferitele branduri Friesland.

Click to tweet:

Despre #Napolact şi sloganul lor de #comunicare #iredentist
@CostinBorc @CiolosDacian & @RvanVroenhoven #Ungaria

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Are Moldova un videoclip de prezentare păgân?
Să vorbeşti despre ţigani înseamnă să vorbeşti despre români şi România ...
Cum arată oraşul viitorului? Imaginaţie / video 3D ...
Sabi şi Wabi vs Yin Yang
Moştenirea pierdută ...
Old Europe

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
UltraVoyage Romania Las Vegas
[ live IMEX USA 2016 ]

ROMANIA * OLD EUROPE * 8500 years of continuity

Gary Vaynerchuk & Simon Sinek
Gary Vaynerchuk & Simon Sinek

People don’t buy WHAT you do; They buy WHY you do it ! Simon

Close