Exprimă în slogan principalul atribut de brand
* metodologie construcţie slogan vs poziţionare şi diferenţiere = atribut brand
” De la fantezie la realitate ” Banatica Events™
” Felie cu felie te umpli de energie ” Rotofei
” Imagination at work ” General Electric
” Nobleţea prelucrării lemnului ” Cedru
” Un edil cu talente ” Primarul Evente™
” Dincolo de limite ” HemoTreat™
” Sleep Evolution ” Green Future
” Think Different ” Apple
Atunci când te gândeşti la Volvo ce îţi vine prima oară în minte? Este o maşină puternică, fiabilă, de lux sau sigură? Da, siguranţa este atributul principal al brandului Volvo. Astăzi avem nevoie de ajutorul tău. Vrem să-ţi demonstrăm că marketingul nu este atât de complicat cum pare la prima vedere, în consecinţă te invităm să ne ajuţi la definirea sloganului brandului de mai jos cu elementul vizual definit de fetiţă.
Pentru început avem nevoie de intuiţia ta … ce industrie defineşte elementul vizual al provocării? Ce slogan crezi că este potrivit astfel încât să introducem principalul atribut de brand în slogan? Te poate ajuta structura de audit gratuit al brandului la recapitularea principalelor elemente ale unui brand.
Ne ajuţi ?
Ce industrie defineşte fetiţa?
Ce slogan putem defini împreună?
[ Atribut de brand? ” owning a word in the mind… ” ]
Tweet: ” Ce faci când vine lupul nesătul ? Ajutoooor … “
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agenţie Branding, Apple, Arhitectură Brand, Atribut brand, Audit Brand, Banatica Events™, Branding, Green Future, Green Future Romania, HemoTreat™, Primarul Evente, reBranding, Scufiţa Roşie, Storytelling, Storytelling Branding, Volvo