… noi am reusit, 100% implicare * nu avem vanzatori! 😉

#InSpateleScenei: de la fantezie la realitate…

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Astazi despre Social Media…

* ulimele 3 proiecte digitale lansate: #viseaza, #voteazainteligent & #faradurere.

La final o sa ajungem la muzica live, concerte, arta & cultura… 😉 dar pana acolo imagineaza-ti cum arata o masina ramasa in intersectie fara combustibil? Da, dezvoltarea materialelor pentru retele sociale reprezinta combustibilul necesar organizatiei pentru diferentiere si profitabilitate. Nu este un aspect nou pentru noi faptul ca 79% din generatia Y nu este implicata real in actiunile companiei…

In Australia (* in Romania?) acest procentaj a cumulat pierderi de -$31.5bn USD

Poate in urma acestui update saptamanal reusesti sa reflectezi la doua aspecte importante:

• combustibilul companiei * strategia digitala
• implicarea angajatilor ei * #inspatelescenei (muzica live, concerte, arta & cultura… )

De la fantezie la realitate...

Tweet:De la #fantezie @BanaticaEvents la #realitate.
@B2BStrategy2 #SocialMedia #inspatelescenei”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

Brand experience vs simplicity ... #simplicitypays @ Siegel+Gale.
Web : push vs pull marketing ?
[ 20.000 decizionali ‪B2B * promovare prin advertoriale & bannere pe blog‬ ]
Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing [ content marketing ]
Beneficii externalizare arhivă @ Savedoc
Până la urmă echipa ta trebuie să manipuleze ...

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Conferinta Marketing B2B 2012
In 5 ani vanzatorii nu o sa mai existe!

Consultanta Marketing Online HemoTreat™ » Digital » Social Media.

Cum controlezi cresterea cifrei de afaceri
Unde gresesti?

“The key is not to call the decision maker. The key is to have the decision maker call you.” Gitomer

Close