Impactul tehnologiei in dezvoltare… ? Despre Social Gaming.

Social Gaming, sisteme de monetizare / catalizatori:

Brainstorming » War Game

La workshop am avut o sesiune de brainstorming orientata spre 3 concepte de afaceri ale participantilor. Daca continuam virtual sesiunea ajungem de la My Dog | O altfel de Retea Sociala la Social Gaming.

Dan » Experiente?

“Provocarea pe care o avem este de a dezvolta un “habit” pentru ca utilizatorul sa revina in platforma” Dan Damian codesphere.ro | www.mydog.xyz

Social Gaming, o alta fata a interactiunii prin platformele de socializare.

Pe scurt, sunt acele jocuri pe care nu le joci singur, tu versus computerul. Daca vreti sa va faceti o imagine despre ce inseamna Social Gaming-ul azi, aruncati o privire pe brief-ul de mai jos.

Social Gaming & Facebook in cifre:

• Numarul mediu lunar al utilizatorilor activi de Facebook in Q4/2014 a fost de 1.393 miliarde. Un utilizator este considerat activ daca s-a conectat cel putin odata in 30 de zile.

• Incepand cu Q3/2014, lunar, peste 495 milioane de utilizatori FB au accesat cel putin o data pe luna o aplicatie de Social Gaming, categorie ce contine printre alte aplicatii si popularele jocuri Candy Crush Saga, Farm Ville Saga, Bubble Witch Saga, etc.

• De exemplu, Candy Crush Saga produs de cunoscuta firma de jocuri King, este accesat zilnic in medie de un numar de 11.73 milioane de utilizatori de Facebook. Numarul a fost calculat pe primele zile din Feb 2015.

• Veniturile consolidate pentru sectorul Social Gaming au crescut constant de la 6 miliarde USD in 2011, la 8 miliarde in 2012 si 12 miliarde in 2014 (estimat), si conform analistilor procentul de crestere al pietei globale de Social Gaming este in jur de 17% si pe urmatorii 3 ani pana in 2018. Cifra de business numai pe US in 2015 este estimata la 5 miliarde USD.

• Si ca sa nu credeti ca doar copii se joaca, 24.5% din utilizatori au peste 46 de ani in timp ce segmentul 13-18 ani reprezinta doar 13%. Alte segmente, 19-25 ani reprezinta 23.5%, 26-35 ani reprezinta 22% iar 36-45 ani reprezinta 17%.

Social Gaming Statista

Multumesc Ioan Poclitaru pentru sinteza!

Dan, MyDog Social Gaming?

Click to Tweet:2015 #Social #Gaming @My #Dog 5 bn USD / US #market.”

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing
67% dintre directorii de marketing nu ştiu ce fac ...
SEO pentru începători şi avansaţi
Cumpărătorul în era digitală ...
" Evoluția tehnologică este evoluție culturală " Gabriel Gaşpar
[ promovare prin advertoriale ]

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Business Networking
Training Marketing / Strategie Marketing IT. Experienta participantilor:

Genereaza nevoia de cumparare... inscrie-te la urmatoarele sesiuni de Training in Marketing Strategic.

Ce face competitia ta
Evolutie Mediu de Afaceri 2012 » 2018

Cold Calling is Dead... welcome 2015, Marketing Strategic » Storytelling / Video Blogging!

Close