Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Haideti sa spunem lucrurilor pe nume!
Toata lumea vorbeste (* nivel declarativ) despre diferentiere & diferentiatori!
Nimeni insa nu atinge procesul de constructie al diferentiatorilor… !
Despre diferentiatori!
Lasa-ma te rog sa-ti detaliez!
In urma experientelor din ultimii 6 ani optimizam in mod continuu abordarea noastra. Astazi vreau sa iti furnizez un exemplu concret, pentru ca evolutia este un proces continuu! Doar daca reusesti sa intelegi unde gresesti (* performanta personala este medie), poti sa accepti eroarea… !
Doar ulterior poti sa optimizezi, evoluezi:
Concluzia ta vs eroarea personala de pana acum te las pe tine sa o definitivezi in urma analizezi materialului video de mai sus… ce este insa cert, performanta poate sa fie inbunatatita.
Despre acest aspect discutam astazi. Despre diferentiatori!
Toti clientii nostri inteleg de ce nu furnizam solutii standard. Pentru ca nu functioneaza! Astazi vreau sa le multumesc acelorasi clienti care constant ne-au impins in ultimii 6 ani sa devenim mai buni, in fiecare zi! Mai exact, fac referinta la ultima experienta a noastra vs structura si metodologia de constructie a diferentiatorilor.
Multumesc echipei Ropardo!
* Gabriela, Oana & Ciprian
Indiferent daca este vorba despre abordare B2B 100% customizata sau sesiune open metodologia este similara. In ambele cazuri nu furnizez materiale de curs, mape si descrieri declarative ale procesului… !
Impreuna le dezvoltam customizat pe afacerea ta. La sesiunile open insa nu ai posibilitatea sa lucrezi impreuna cu toti cei 10 / 20 de participanti… si pentru acest aspect pana acum lucram in timp real cu maxim 3 afaceri ale participantilor. Ulterior sesiunii fiecare participant primeste materialul astfel incat sa poata sa mapeze procesele interne vs structura informatiilor discutate.
De astazi insa abordarea este diferita!
Pentru ca vreau sa eliminam barierele si pentru ca functioneaza. Ulterior workshop-ului echipa Ropardo a organizat cateva sesiuni de brainstorming orientate spre transmiterea interna a informatiilor discutate.
Da, acesta este motivul pentru care nu furnizez inainte de inceperea sesiunilor materiale. Unicul scop este sa intelegi procesul astfel incat ulterior sa poti sa il mapezi peste provocarea personala.
Incepand de astazi lucrurile se schimba. O sa facem in timp real aceasta transpunere a informatiilor din curs peste afacerea pe care o reprezinti.
In consecinta pentru sesiunile urmatoare o sa ai nevoie de laptop si casti pentru optimizarea in timp real a performantelor afacerii tale! Urmaresc de mult structura workshop-urilor ITX, dar cred ca structura pe care o dezvoltam impreuna are sanse sa fie mai eficienta!
#FaraBariere?
* harta de control a performantelor afacerii tale in timp real
Top of Mind:
“Top-of-mind awareness (TOMA) is a brand or specific product coming first in customers’ minds when thinking of a particular industry. Top of mind awareness is a way to measure how well brands rank in the minds of consumers.”
* abordare integrata, Marketing Strategic & Strategie Vanzari
* imaginea de ansamblu:
Click to Tweet: “#TOMA » Top of Mind (* #awareness) » Despre #diferentiatori.
Workshop #Timisoara @B2BStrategy2″
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: #fărăbariere, Ciprian Hategan, Diferentiere, Gabriela Candea, ITX, Marketing Strategic, Oana Ciurea, Peter Drucker, Ropardo, Strategie Vânzări, Think Outside the Box, Top of Mind, Update Strategie Digitală