UXD (user experience design)… improving the usability, ease of use & pleasure!

Susan Weinschenk: perceptii, influenta & persuasiune…

Ramai informat(a) » Spam Free

“I don’t design clothes, I design dreams.” Ralph Lauren

Training FMCG Food, segment BIO, ProNat

Ieri, In sesiunea de brainstorming 5 produse care iti schimba viata am trecut inevitabil bariera de la vanzari spre marketing (improving the usability)… astazi o sa continuam auditul pozitionarii si o sa finalizam prin definirea standardelor de mercantizare.

Profit de ocazie si iti furnizez si tie cel mai important material analizat in acest an despre perceptii, influenta & persuasiune… Stiu, este lung, ti-am facut insa o sinteza scurta!

Enjoy & multumesc anticipat vs feedback-ul tau!

Top 10 Things You Need to Know about Perception / UXD:

“Susan has a Ph.D.in Psychology and over 30 years of experience as a behavioral psychologist. She speaks, consults, teaches, and writes books about applying psychology to the workplace.

While working on her Ph.D., Dr. Weinschenk conducted research on the left and right half of the brain.”

Click to Tweet: “Top 10 Things You Need to Know about #Perception. @thebrainlady psychology”

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

* totul despre inovaţie în România
Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …
Mormântul lui Vlad Ţepeş ( * Dracula) | Mănăstirea Snagov
[ marketing digital * începând de la 350 € / lună ]
Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia … !
Maximizează oportunitățile și elimină riscurile ... structură module training.

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Procese Brand Equity Route, Management
Publicitate vs Design… Notorietate?

Svastica? Massimo Vignelli, New York Subway » The Creative Influence...

concept brand Reebok
Evolutia brandului » De la idee la concept la monetizare… 1895 » 2014:

“People need patience. It takes time to build a brand.” Carmen Busquets

Close