Structura proces vanzari corporate? “Echipa de vanzari NU este responsabila pentru scaderea cifrei de afaceri in 2014.” Concluzie Brasov, mai 2014…

Romanian Sales Conference | Business Mark

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Despre structura procesului de vanzari corporate…
& despre Blue Ocean Strategy.

Romanian Sales Conference, 25 septembrie 2014, Hotel Radisson Blu, Bucuresti

Stimate domnule Roșca,

“Business Mark are plăcerea să vă invite să participați în calitate de Speaker la conferința „Romanian Sales Conference”, eveniment dedicat profesioniștilor din zona de vânzări.

Conferința va avea loc pe data de 25 septembrie 2014, la Hotel Radisson Blu din București și va aduce în discuție provocările din zona de business pe care le întâmpină profesioniștii în vânzări și dezvoltare.

De asemenea, vom face o analiză a modului în care procesele caracteristice acestei profesii pot fi eficientizate, dar și a modului în care poți profita de oportunități și poți depăși dificultățile specifice contextului economic actual prin dezvoltarea unei strategii de business adaptate pieței. Nu în ultimul rând, vom aduce în discuție aspecte precum importanța comunicării, a dezvoltării de soft skills și a capacității de negociere.

Ne dorim să introducem în cadrul evenimentului și o intervenție legata de conceptul Blue Ocean, iar având în vedere expertiza dumneavoastră, ne-am bucura dacă ați accepta invitația noastră de a vă alătura panelului evenimentului cu o prezentare axată pe acest subiect.” Andreea Paun – Business Mark

Analizeaza structura completa a conferintei:

Business Mark » Romanian Sales Conference, agenda completa

Speakeri:

Marcel Barbut, Proprietar / Director General, Adeplast

Bogdan Pirvu, Director, Vopsele si Tencuieli Decorative, Adeplast

Razvan Copoiu
Vicepreședinte, Schneider Electric

Lorand Soares Szasz
Business Coach

Roxana Tisaianu
Director Comercial Romania, Danone

Daniel Rosca
Marketing Manager, B2B Strategy

Tudor Montescu
Manager, Advisory, EY RomaniaStefan Stavrositu
Country Sales Director, ING Asigurari de ViataLaurentiu Dimitriu
Corporate Sales Director, Nestle Romania

Cosmin Ulmean, Country Sales Manager, Takko Fashion International

Teo Migdalovici
Alchemist, ME.ALCHEMY.COM

Tony Romani
Mergers & Acquisitions, EY Romania

Tematica:

• Ce defineste un om de vanzari de success?
• Vanzarea de produs vs. vanzarea de servicii
• Managementul procesului de vanzări – pregatire, planificare, implementare.
• Ce poate face diferenta?
• Implicarea si fidelizarea clientilor
• Vanzarea ca dezvoltare de business. Cum sa identifici oportunitatile de business la momentul oportun?
• Noile coordonate din zona de sales. Impactul emergentei unei economii mondiale dificile
• Accelerarea de business si accelerarea performantei in vanzari. Cum construiesti o echipa de vanzari eficienta intr-un context concurențial dur?
• Activitatea de sales si alinierea la marketing
• Provocarile generate de dezvoltarea marketingului online si a e-commerce-ului
• Influența tehnologiei asupra activitatii de vanzari. Perspectivele erei tehnologice
• Importanta leadership-ului in vanzari
• Coaching si training. Cum dezvolți aptitudinile necesare unui om de vanzari?
• Perceptie si putere. Cum te percep ceilalti si cum poate influenta acest lucru succesul in vanzari?

“De ce am reusit? De ce am esuat?

Intr-adevar este anul conferintelor pentru noi. Multumesc Andreea pentru invitatie!
De ce acest titlu pentru prezentare?

Pana luna viitoare cu siguranta o sa finalizez un proces de vanzari corporate pentru o pozitionare Blue Ocean & pentru ca te-am obisnuit sa iti dau exemple concrete o sa il analizam impreuna. Din pacate nu pot sa estimez finalul in consecinta la conferinta o sa analizam esecul (De ce?) sau reusita (De ce?).

Iti garantez ca o sa fie extrem de interesant. In ambele cazuri! 😉

Ne vedem in 25 septembrie!

Pentru inscrieri am rugamintea sa va adresati pe adresa de e-mail andreea.paun@business-mark.ro

Update » Prezentarea noastra:

Daniel Rosca, Romanian Sales Conference 2014

Click to Tweet: “#Vanzari #corporate? De ce am reusit? De ce am esuat? @businessmark”

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

... a battle of perception!
Echipa ta stă degeaba toată ziua la birou?
Cum dispare satul r⊕mânesc … ?
Comunicare B2B vs Comunicare B2C
The future of mobility ... Rolls Royce
[ spirit liber ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Marketingul viitorului
Cum sa nu mai pierzi bani? Interviu Eugen Ristea, Strategy Manager @ Ceramica SA

"If you give everything, you regret nothing... " © adidas #Allin?

The art of networking
Social selling » Despre impactul mediului digital

Impactul mediului digital? LinkedIn » Training Vanzari Digitale / SWOT?

Close