Malaysia (+99) & UK (+165) vs Romania (-37)… bnUSD! 2012 VS 2013!

Provoaca-ti echipa sa lucreze impreuna » Elimina bariera dintre Marketing & Vanzari

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Elimina bariera dintre Marketing & Vanzari…

In sinteza de astazi vreau doar sa iti ofer ultimele noutati. Nu am mai scris atat de frecvent pe blog, am inceput sa scriu mai mult pe blogul LinkedIn si te invit pe link-ul de mai sus sa analizezi structura eliminarii barierei dintre Marketing & Vanzari.

In acelasi timp daca Malaysia a reusit sunt convins ca putem sa dezvoltam impreuna un segment unic de piata si pentru compania ta! Am lansat Workshop-ul Blue Ocean. La finalul postului regasesti structura abordarii.

Pentru imaginea de ansamblu regasesti acolo si doua materiale video prin care iti demonstrez concret ca Romania are sanse reale sa redreseze trendul de -37 de miliarde anual… !

Ne vedem la Workshop?

* Differentiation & Low Cost » Blue Ocean Strategy:

Malaysia is this year’s fastest mover, its brand value is up 48% on 2012.

“Reasons for its rapid climb up the nation brand rankings (it has risen 2 places just this year) include its growing status as a hub for Islamic banking and growing demand for commodities such as palm oil, driven by an increasing and increasingly wealthy world population.

Malaysia’s ambitious ‘Wawasan’ or ‘Vision’ 2020 goal, to reach developed nation status by 2020, had looked to have been faltering, however in the last year Prime Minister Najib Razak said progress towards the target is firmly back on track, with GDP per capita set to reach the milestone US$15000 by 2018, 2 years ahead of target.”

Provoaca-ti echipa sa lucreze impreuna » Workshop BOS

Blue Ocean Strategy Workshop, 2 zile un segment nou de piata, Daniel Rosca, B2B Strategy

Ileana Ghica, Director General, Oxygen Events

Ileana Ghica“L-am descoperit pe Daniel pe LinkedIn si am ramas impresionata de modul in care vorbeste despre Marketing, Vanzari & Blue Ocean Strategy.

M-a convins ca este o strategie inovativa care se poate aplica oricarei organizatii si am vrut sa impartasesc lucru acesta si altora, asa ca l-am invitat in cadrul evenimentului organizat de Oxygen Events sa ne vorbeasca despre Oceanul Albastru sau mai bine zis despre ignorarea competitiei si crearea unui nou spatiu de piata.

Pe mine ca antreprenor m-a ajutat; sper sa va ajute pe toti cei care veti interactiona cu el.”

Tweet:Provoaca-ti #echipa sa lucreze impreuna » Elimina bariera #Marketing | #Vanzari.
#Malaysia #BlueOceanStrategy”

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Global Competitiveness Report
Porter devine din ce în ce mai demodat …
Storytelling branding * The little red riding hood
Dublăm pensiile în 2 ani ... !
I know what you did last summer ...
[ strategie de marketing vs marketing strategic ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Despre competitie
“Positioning is what you do to with the mind of the prospect.” Jack Trout

“The aim of marketing is to make selling unnecessary.” Peter Drucker

Life Sleep Evolution
Despre competitie vs diferentiere…

Bucuresti sau Brasov (22.05)? Conferinta despre vanzari... Diferentiaza-te!

Close