Ce este Analiza PEST si cum
te poate ajuta in afacerea ta?
[ SWOT * analiză 360 ° ]
Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi … |
Mediul intern: angajati, salarii, comunicare interna & implicare (79% din angajatii tai nu sunt implicati!)
Macro-mediu: factori tehnologici, socio-culturali, economici & politici
Micro-mediu: furnizori, clienti externi, distributori, concurentaIn update-ul din aceasta saptamana vreau sa discutam despre Analiza PEST. Inainte sa detaliem vreau insa sa iti comunic ultimele doua noutati. Din pacate am ajuns doar in finala concursului de inovatie Deutsche Telekom pe Romania si nu l-am castigat…
Oricum, a fost o experienta extrem de interesanta!
In acelasi timp am fost selectat ca si influencer pe reteaua profesionala LinkedIn la blogul lor din Romania si am placerea sa iti supun atentiei primele doua posturi despre Analiza PEST. Enjoy!
Nu uita, te pot ajuta in clarificarea informatiilor… 100% gratuit, zero obligatii!
“Farfuria zburătoare… eu am construit-o!” Henri Coanda
* Audit Brand / Brand Equity Route (Management)
Ce este un brand? “Nume, simbol sau o combinatie a lor care identifica producatorul unui produs / serviciu.” Philip Kotler
Te invit in urmatoarele randuri sa analizezi analiza SWOT a brandului Romania. Am alcatuit o sinteza de materiale pentru imaginea de ansamblu a provocarilor prin care trecem in aceasta perioada de recesiune.
Legatura intre Strategia de Brand & performanta?
“Accesul pe piete externe vs Reorganizarea Apelor Minerale Buzias”
* Route to Market vs Competitie & Diferentiere
“Un brand vechi de aproape două secole, apa minerală Buziaş nu se mai găseşte pe rafturile magazinelor după ce îmbutelierea ei a fost sistată în iarnă, iar stocurile au fost epuizate.
Cu o istorie de peste 170 de ani în spate, apa minerală Buziaş a ajuns să fie cunoscută în toată ţara datorită calităţilor ei, însă acum gustul ei va rămâne doar o amintire…
Fabrica în care se îmbutelia apa extrasă din izvoarele Buziaşului a fost închisă încă din iarnă, dar efectele opririi producţiei s-au resimţit abia acum, după ce, odată cu epuizarea stocurilor, apa minerală Buziaş nu se mai găseşte pe piaţă. Pe fondul dificultăţilor cauzate de factori economici externi şi interni şi din cauza nivelului scăzut de încasări, societatea noastră se află în această perioadă într-un proces de reorganizare, care implică suspendarea activităţii de producţie… “
De ce trebuie sa vindem Evian la pret de Biborteni in Romania?
Tweet: “De ce trebuie sa vindem #Evian la pret de #Biborteni in #Romania?”
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Analiza PEST, Analiza Piata, Ape Minerale Buzias, Audit Brand, Biborteni, Brand Equity, Brand Equity Management, Brand Equity Route, Competitie, Daniel ROŞCA, DeGal Foto, Degal Foto | Mestesugul Transparentei, Deutsche Telekom, Diferentiere, Evian, Gavrilă Alin, Gavrila Alin | Degal Foto, Hora de la Frumusica, Inovaţie, Linkedin, Mestesugul Transparentei, Philip Kotler, Route to Market, TechHub, Update Strategie Digitală