⚡ furnizor de siguranță ⚡
Astăzi despre repoziționarea unui furnizor de energie din provider de curent și gaz în furnizor de siguranță prin accesorizarea abonamentului de energie cu echipamente orientate spre siguranța copilului începând de la protecție de prize până la senzori de gaz & becuri cu sticlă anti-efracție… sintetizând Blue Ocean Strategy.
BOS ⚡ Blue Ocean Strategy
Tipologia de strategie Blue Ocean impune reducerea costului și creșterea valorii adăugate pentru clientul final. În această direcție furnizorul de electricitate și gaz poate atingă acești doi vectori din poziționare pentru că pe lângă serviciile de bază în noua viziune de implementare a strategiei mai există alte 5 game de produse, alte zeci de produse tehnice unde combinând marjele comerciale se ating vectorii blue ocean.
Buyer Personas
Totul însă pleacă de la universul clientului și de la prioritățile acestuia. În momentul în care conștientizăm că în familie femeia are principalul rol în administrarea resurselor, o să ne schimbăm focusul pe aceste interese practice, imboldul rațional. Dacă suprapunem și emoție în strategia noastră de comunicare / stroytelling o să identificăm în acest caz punctual, prioritatea buyer ZERO a buyer personas, copilul!
Storytelling
Din acest punct a mai fost nevoie doar de analiză rațională până la definirea atât a noilor game de produse cât și a procesului de storytelling, toate integrate în procesul de marketing strategic al furnizorului. De 2 ani proiectul de strategie se afla la client în implementare… și astăzi o analiză de piață ne confirmă faptul că am avut 100% dreptate în momentul definirii acestui proiect orientat pe tipologia de strategie Blue Ocean, 6 din 10 români ar achiziționa dispozitive Smart Home iar primul loc din casă unde le-ar integra este bucătăria (54%).
Vezi tot proiectul ⚡ reSTART SAFETY ⚡
Tags: Blue Ocean Strategy, BOS, Buyer Personas, Electricitate, reSTART Energy, Siguranță, Smart Home