Ce sunt ambasadorii de brand?
Marca ta, o p⊕veste unică… !
# 1: Aflați clar ce reprezintă marca dumneavoastră, ce exprimă – înainte de începerea procesului de reBranding. # 2: Mențineți controlul asupra procesului de reBranding. # 3: Înțelegeți faptul că o marcă are doi proprietari: comerciantul deține 50% și clientul deține 100% din percepție. # 4: logo-ul, sloganul, tipografia / fontul și designul ar trebui să spună o p⊕veste unică… # 5: Nu uitați niciodată că o marcă ar trebui să rămână mereu fluidă – flexibilă. # 6: Nu opriți niciodată promovarea mărcii dvs. # 7: Fii un promotor al mărci tale – dezvoltă ambasadorii de marcă.
Ultimul proiect de reBranding: MOLOSO™.
Click to tweet: Marca ta, o #poveste unică… cc @Povestea8500 & @B2BStrategy2 |
Tags: Agenţie ReBranding Timişoara, B2B Strategy™, Daniel ROŞCA, Rebrand, reBranding