” Creierul este proiectat să te ajute să supraviețuiești ” Tony Robbins
Dacă plecăm de la citatul lui Tony și trecem mai departe la Blue Ocean Strategy care îți impune să scazi costul și să crești valoarea adăugată ajungem într-un punct în care mai mult ca sigur o să te blochezi …
Trebuie să începi să gândești diferit …
La nivelul subliminal o să fie blocajul iar în latura pragmatică a creierului tău o să refuzi conștient faptul că într-adevăr poți să scazi costul și să crești valoarea. Pentru că supraviețuirea prin definiție înseamnă luptă … agresivitate, competitivitate … comparație … oceanul roșu. Ca să reușești să ajungi în oceanul albastru unde valurile sunt inexistente … competiția dispare iar agresivitatea devine paradoxal arma ta principală, trebuie să-ți pregătești în primul rând mintea.
Imaginează-ți …
Cum poți să ai competiție în turism dacă ai șansa să oferi 8500 de ani de continuitate … cum o să reacționeze competiția ta atunci când oferta companiei tale o să fie la jumătate față de ei … indiferent ce ofertă o să alcătuiască … dar mai ales imaginează-ți, dacă cunoști o persoană alergică, care este valoarea adăugată pe care poate să o aducă sănătății ei o companie din industria de confort care o să-i ofere totul pentru somn ( * pilotă, pernă, saltea, top saltea … lenjerie ) din nanofibră * principala tehnologie anti-alergică ?
Gândește diferit !
Scade costul și crește valoarea adăugată ! * Blue Ocean Strategy