Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Cele mai multe dintre start-up-uri sunt create şi dezvoltate de către persoane tehnice / tehnocraţi, experţi în industria companiei pe care tocmai o lansează. Ei au idei foarte bune şi experienţă pentru a dezvolta produse / servicii din punct de vedere tehnic, dar le lipseşte expertiză esenţială în marketing şi vânzări.
Nu este suficient să ai cel mai bun produs în piaţă dacă clientul tău nu înţelege diferenţiatorii lui sau dacă nu a auzit de el. Vânzările B2B necesită experienţă relevantă la un nivel înalt de relaţionare, multe conexiuni şi o reputaţie solidă. Vânzările B2C necesită o cunoaştere profundă a pieţei, clienţilor şi a competiţiei.
Şi de fapt de aici încep adevăratele probleme:
• lansarea produsului eşuează
• relaţia cu media este inexistentă
• angajaţii nu sunt implicaţi
• presiunea în companie creşte şi afectează relaţiile de familie
• fiecare lucrează individual, termenul de echipă fiind inexistent
• se exercită presiune eronată pe furnizori
• experienţa prospecţilor este din ce în ce mai…
Finalul este previzibil!
100% derivă din raportul tehnocrat vs capabilităţi în marketing şi vânzări.
* pentru că 70% din cifra de afaceri este marketing:
Sub fiecare consecinţă de mai sus există o soluţie!
Distribuie mesajul, prietenul tău o să-ţi fie recunoscător toată viaţa.
O să-i salvezi visul!
Buget 2016? Până la 5364 € bonus:
Tweet: “#Echipa ta stă degeaba toată ziua la #birou?“
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: #visează, Antreprenor, Antreprenoriat, Comunicare parteneri, Expertiza, Stres, Stres la birou, Tehnocrat, Update Strategie Digitală