Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Cat conteaza implementarea strategiei?
“Vision without action is a daydream.
Action without vision is a nightmare.”
* proverb japonez
Cred ca esti in asentimentul meu… sunt frumoase visele si nu au cum sa-ti faca rau… !
Cosmarurile?
Sintetizand, de la Marketing 3.0 (* spiritul uman) spre Blue Ocean Strategy.
O tipologie de strategie care are inglobata in procesul de definire latura de implementare. Cu alte cuvinte, oul & gaina… performanta garantata (* #priNeamt)!
Jos palaria Domnule Valvis!
* mai exact, cum poti sa vinzi un Logan la pret de Audi:
De ce conteaza strategia?
De ce esueaza strategia pe nivelul de implementare?
Click to Tweet: “Oul sau gaina? Cat conteaza implementarea strategiei? #RouteToMarket”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: #prinNeamţ, Agenţie Branding, Agentie Branding Cluj, Agentie Branding Timisoara, Agro Food, Audi, Blue Ocean Strategy, Evian, Marketing 3.0, McKinsey, McKinsey & Co., McKinsey Consultants, Perenna, Perenna Premier, Prin Tara, Route to Market, Update Strategie Digitală, Valvis