Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Despre structura procesului de vanzari corporate…
& despre Blue Ocean Strategy.
Romanian Sales Conference, 25 septembrie 2014, Hotel Radisson Blu, Bucuresti
Stimate domnule Roșca,
“Business Mark are plăcerea să vă invite să participați în calitate de Speaker la conferința „Romanian Sales Conference”, eveniment dedicat profesioniștilor din zona de vânzări.
Conferința va avea loc pe data de 25 septembrie 2014, la Hotel Radisson Blu din București și va aduce în discuție provocările din zona de business pe care le întâmpină profesioniștii în vânzări și dezvoltare.
De asemenea, vom face o analiză a modului în care procesele caracteristice acestei profesii pot fi eficientizate, dar și a modului în care poți profita de oportunități și poți depăși dificultățile specifice contextului economic actual prin dezvoltarea unei strategii de business adaptate pieței. Nu în ultimul rând, vom aduce în discuție aspecte precum importanța comunicării, a dezvoltării de soft skills și a capacității de negociere.
Ne dorim să introducem în cadrul evenimentului și o intervenție legata de conceptul Blue Ocean, iar având în vedere expertiza dumneavoastră, ne-am bucura dacă ați accepta invitația noastră de a vă alătura panelului evenimentului cu o prezentare axată pe acest subiect.” Andreea Paun – Business Mark
Analizeaza structura completa a conferintei:
Speakeri:
Marcel Barbut, Proprietar / Director General, Adeplast
Bogdan Pirvu, Director, Vopsele si Tencuieli Decorative, Adeplast Razvan Copoiu Lorand Soares Szasz Roxana Tisaianu Daniel Rosca |
Tudor Montescu Manager, Advisory, EY RomaniaStefan Stavrositu Country Sales Director, ING Asigurari de ViataLaurentiu Dimitriu Corporate Sales Director, Nestle Romania Cosmin Ulmean, Country Sales Manager, Takko Fashion International Teo Migdalovici Tony Romani |
Tematica: • Ce defineste un om de vanzari de success? |
“De ce am reusit? De ce am esuat?“
Intr-adevar este anul conferintelor pentru noi. Multumesc Andreea pentru invitatie!
De ce acest titlu pentru prezentare?
Pana luna viitoare cu siguranta o sa finalizez un proces de vanzari corporate pentru o pozitionare Blue Ocean & pentru ca te-am obisnuit sa iti dau exemple concrete o sa il analizam impreuna. Din pacate nu pot sa estimez finalul in consecinta la conferinta o sa analizam esecul (De ce?) sau reusita (De ce?).
Iti garantez ca o sa fie extrem de interesant. In ambele cazuri! 😉
Ne vedem in 25 septembrie!
Pentru inscrieri am rugamintea sa va adresati pe adresa de e-mail andreea.paun@business-mark.ro
Update » Prezentarea noastra:
Click to Tweet: “#Vanzari #corporate? De ce am reusit? De ce am esuat? @businessmark”
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Adeplast, Andreea Paun, Blue Ocean Strategy, Bogdan Pîrvu AdePlast, Business Mark, Conferinta Marketing, Conferinta Marketing B2B, Cosmin Ulmean, Daniel ROŞCA, Danone, danone romania, Ernst & Young, Ernst & Young Romania, Forum Dezvoltare Afaceri Brasov, ING, Laurentiu Dimitriu, Lorand Soares-Szasz, Marcel Barbut, Marketing B2B, Nestle Romania, Radisson Blu, Razvan Copoiu, Redescoperim ADN-ul Romanesc, Romanian Sales Conference, Route to Market, Roxana Tisaianu, Schneider Electric, Stefan Stavrositu, Strategie Business, Strategie Vanzari 2014, Takko Fashion, Teo Migdalovici, Training Vânzări, Tudor Montescu, Update Strategie Digitală