Am lansat roots-experience.com
& povestea-locurilor.ro
* falimentul agențiilor tradiționale de turism
|
După experiențele de la târgurile internaționale de turism ( Londra * World Travel Market 2016 / Las Vegas * IMEX America 2016 ) mergem mai departe spre implementarea conceptului OLD EUROPE și în online. Mai exact … am început dezvoltarea celor două platforme de turism care au două scopuri distincte !
Să promoveze ROMÂNIA
în rândul românilor
* povestea locurilorDe ce ? Pentru că în opinia personală să trimiți turistul în Paralia Katerini an după an nu este decât oportunism. Da, din punctul meu de vedere TOATE agențiile de turism au fost dezvoltate de oportuniști, de oameni fără viziune și de oameni care NU sunt conștienți că și ei pun o picătură sau o găleată la dezastrul economic în care ne aflăm … !
Să promoveze ROMÂNIA în diaspora
* de ce diaspora ?
Am în acest moment un client din consultanță care îmi spune că NU există diaspora … mă încăpățânez să nu îl cred … din punctul meu de vedere există și ei NU sunt oportuniști. Ce urmează ? O să dezvoltăm foarte atent aceste platforme iar în momentul în care toate agențiile tradiționale o să fie falimentare probabil că noi o să fim cei care o să deschidem sucursale de turism … în DIASPORA. Interesant !
Faliment ușor … !
* o să fim aici pentru spectacol ! 😉
|
|
Tags: Blue Ocean Strategy, Brandul de ţară R⊕Mânia, Civilizația Gârla Mare, Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc, Cultura Cucuteni, Kogainon, Old Europe, Peretu, reBranding, Strategie Turism