Are România o problemă de poziţionare ?

World Travel Market 2016

R⊕MANIA Old Europe
* WTM London 2016

After IMEX America Las Vegas Ultra Voyage DMC is now present in London raising awareness on the opportunities for business and incentive travel in Romania. The Romanian former world No. 1 tennis player Ilie Năstase showed an interest in our Romania Old Europe concept * bookmarks. Andrei Toderaş

World Travel Market London 2016 Romania Old Europe

Click to tweet:

#Romania #OldEurope
#WTM #London 2016
* #wtm2016 @ #IlieNăstase
{ #semne * #origini * #povesteanoastră }

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

[ trenduri în dezvoltarea unei identităţi vizuale corecte ]
[ prostituţie: statistică INS ] * premeditare?
Vrei să înţelegi cum cumpără clientul şi mai ales de ce ?
“ Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia … ” Daniel Roşca
Analiză SWOT brand de ţară R⊕Mânia ... ce majuscule vezi ?
{ ROMânia în antichitate } { ROMânia în imagini }

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in R⊕Mania's Lost Heritage
Timisoara in alb si negru
Timişoara 2021

Timişoara 2021 * a. investiţii b. turism c. produse d. oameni & cultură * Parţa

Gabriela Petcana Ultramarin IE Romaneasca 1920
IA Românească

Brandul de Ţară NU este IA, NU este Dacia … Daci, NU este Cucuteni ... !

Close